16 czerwca 2017

Alergia

Walczymy z alergią. Jaką? A no właśnie. I to w sumie mogłoby być tyle na ten temat. Borys ma alergię na biało mleka krowiego, ale ewidentnie coś jeszcze go uczula. Może proszek, może trawy, może pieluszki, może kurz... Pomaga Dermavel, czyli maść na atopowe zapalenie skóry.  Łagodzi świąd i zaczerwienienie, chyba najlepsza maść, jaką smarowałam podrażnioną skórę Borysa. Raz jest lepiej, wszystko się uspokaja a póżniej jakby nigdy nic, swędzące zaczerwienienia pojawiają się znowu. Walka z wiatrakami. Pediatra odradza testy, twierdząc, że wyjdą zakłamane, że wiek nie ten, że wszystko zależy od kalibracji urządzeń czy jakoś tak. Od kilku dni jest spokojnej, noce przespane, skóra ładniejsza. Zmieniłam popularne pieluszki jednorazowe na inne, smaruję młodego Dermavelem i podaję mu Fenistil w kropelkach. Trzymajcie kciuki! 


4 komentarze:

  1. Na alergię nie ma rady :( szczególnie, jeśli nie wiemy, co ją powoduje.. Dużo zdrówka! Pozdrawiam, fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od dziecka stwierdzono alergię na pyłki oraz niewielką na laktozę. Generalnie polecam się przebadać kompleksowo już w młodym wieku. Dlatego moim zdaniem warto wykonać testy alergiczne dla dzieci, dzięki czemu będziemy z góry wiedzieli na co uważać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeżywam to samo z moim siedmiomiesięcznym synkiem. Przez kilka miesięcy było ok, aż tu nagle zsypało go, dosłownie od stóp do głów. I też nie wiemy co go uczula - może jedzenie, pyłki, roztocza, sierść kota...Walczymy z tym już dwa miesiące. Czasami było tak źle że trzeba było stosować maść ze sterydami. Zastanawiałam się właśnie nad zakupem Dermaveel, bo czytałam wiele pozytywnych opinii i skoro piszesz że u Was pomaga to może u nas też się sprawdzi? A ja kosmetyki z linii emotopik? Są ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas to samo:( Nam akurat na azs pomogly rzeczy z Cetaphil Restoraderm. I byl tez efekt po kuracji probiotykiem Latopic- testowaliscie?

    OdpowiedzUsuń