24 marca 2017

Wiosenna Wishlista






Perfumy. Moja wiosna będzie pachniała brzoskwinią, frezją i kakao. Perfumy Hugo Boss The Scent zachwyciły mnie totalnie. Mam małego bzika na punkcie zapachów. Te są z jednej strony kwiatowe, świeże i delikatne a z drugiej lekko pudrowe, ciepłe. Idealne. 

Błyszczyk zwiększający objętość ust o i pomadka Soft Starry Pink z KIKO. Róż i już. Moje ulubione produkty do ust to te w odcieniach fuksji lub właśnie delikatnego, rozbielonego różu, który idealnie ochładza naturalny odcień ust. 

Dwa nowe kolory lakierów hybrydowych Semilac. Czerwień Sexy Red i nasycona brzoskwinia o bajkowej nazwie Sleeping Beauty. 

Marzą mi się jeszcze srebrne buty np. takie jak te z KIOMI. Biała lub kremowa koszula z ozdobnym wiązaniem. Ta z Massimo Dutti jest w 100 % zrobiona z jedwabiu morwowego i jest naprawdę piękna! Będzie wyglądać idealnie zarówno z jeansami, jak i z czarną spódnicą. 

Duża, pojemna, czara torba, która zmieści kobiece gadżety, laptopa i teczkę z dokumentami, a nawet pampersy i butelkę. Idealna do pracy i nie tylko. Zdradzę Wam, że najczęściej biegam z listonoszką, ale gdy mam jakieś zawodowe sprawy do załatwienia to potrzebuję większej torebki. Zabieram dużą, wrzucam do niej listonoszkę i resztę rzeczy, które będą mi potrzebne. Całe życie w biegu. 

Na koniec kolczyki. Chcę sobie sprawić błyszczące, bardzo ozdobne kolczyki, by móc je nosić zarówno do białego tshirtu, jeansów i sportowych butów oraz do bardziej eleganckich zestawów. Te ze zdjęcia są z H&M i kosztują naprawdę niewiele. 



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was w jakim stopniu. Wiem, że to tylko rzeczy. I fajnie, jeśli są, ale jeśli ich nie ma nie dzieje się zupełnie nic. Czasem jednak miło jest zrobić sobie prezent, bo kto ich nie lubi. 





Jeśli lubicie tu zaglądać zapraszam Was do polubienia mojej strony na Facebooku i śledzenia mnie w serwisie Instagram. Będzie mi miło! 



6 komentarzy:

  1. Cudna ta koszula! Teraz o takiej myślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier sleeping Beauty- polecam bo śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka już w kolejce. Na poiczątek wybrałam czerwień!

      Usuń
  3. Boss scent też jest na mojej liście :-)

    OdpowiedzUsuń