1 marca 2017

mniej - więcej ... czyli kremy do twarzy

Kilka miesięcy temu szukałam nowego kremu do twarzy. Koleżanka poleciła mi te marki Tołpa. Kupiłam jeden, później drugi, trzeci i zużyłam już kilka tubek. To najlepsze kremy do twarzy, jakie miałam w ostatnich latach. 

Rano używam kremu przeciw pierwszym zmarszczkom Tołpa dermo face futuris 30 + (mam wersję bogatą, jest jeszcze wersja lekka, którą również miałam i do której znów wrócę).  Świetnie nawilża, uelastycznia, dobrze współgra z podkładem. 

Wieczorem używam Tołpa dermo face stimular 40+ - jest to regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, który ujędrnia, odżywia i regeneruje. Kupiłam zimą, gdy moja skóra potrzebowała silnej regeneracji. Była przesuszona, delikatna i zaczęły się na niej pojawić pierwsze zmarszczki. Chciałam dać skórze coś w rodzaju kopa przeciwzmarszczkowego.  Jest świetny, ale przerzucam się powoli na nocną wersję tego, którego używam codziennie rano. 

W kosmetyczce mam jeszcze Tołpa dermo face sebio - czyli łagodzący krem korygujący. To od niego zaczęła się moja przygoda z kremami Tołpa. Nie wiem, które to już moje opakowanie i gdy tylko się skończy, kupuję następne. Jest idealny, gdy skóra robi się zaczerwieniona, podrażniona lub pojawiają się wypryski. Łagodzi, nawilża, leczy. Ideał! Obecnie stosuję go sporadycznie, gdy widzę, że skóra zaczyna szaleć. Ma jeden minus - przy nałożeniu grubszej warstw pod makijaż lubi się rolować :/ 

Na koniec Tołpa dermo face futuris 30+ krem przeciw pierwszym zmarszczkom pod oczy. Fajnie nawilża skórę, nie obciąża, nie podrażnia. 

Moja skóra bardzo polubiła te kremy. Dobrze nawilżają, łagodzą zaczerwienienia, ładnie regulują funkcje mojej skóry. Nie podrażniają mnie i mam wrażenie, że skóra "je pije".  Na wiosnę i lato muszę jeszcze kupić krem matujący. 






Marka Tołpa ma bardzo dobrze rozwiniętą politykę próbek. Dodawane są do każdego zakupu zrobionego w sklepie internetowym, a ostatnio zauważyłam, że są dodawane do każdego pudełeczka z kremem. W sklepie internetowym można zamówić 5 próbek w cenie 1 grosz za 1 próbkę i zapłacić za wysyłkę (5 zł). To fajna opcja, szczególnie dla wrażliwców. 

1 komentarz:

  1. o dziwo w ogóle nie znam kosmetyków Tołpy, w tym roku kończę 30 lat ale od dawna używam produktów na pierwsze zmarszczki

    OdpowiedzUsuń