26 marca 2017

Katie Scott dla H&M

Wzory w dzikie zwierzęta, jaskrawe kolory i wygodne fasony. Najnowsza kolekcja H&M dla dzieci jest po prostu genialna! Wszystko to jest zasługą Katie Scott. Katie Scott to brytyjska ilustratorka, którą od lat inspiruje natura i stare ryciny przyrodnicze. Być może myślicie właśnie "te grafiki wyglądają bardzo znajmo". Macie rację, Katie Scot jest autorką ilustracji do Animalium, uznanego przez „Sunday Times” za najlepszą książkę dziecięcą 2014 roku. Studiowała rysunek na Brighton University. Współpracowała z BBC, „New York Timesem” i Universal Records. W pracy inspirują ją ryciny XIX-wiecznego niemieckiego przyrodnika Ernsta Haeckla. Mieszka i pracuje w Londynie. Zilustrowała także wydaną przez Dwie Siostry książkę Botanicum.

Kolekcja dostępna jest w rozmiarach od 92 do 140. 



4 komentarze:

  1. czy stawiasz przed soba cele np. 3miesieczne/miesieczne/tygodniowe kiedy masz dzieci? :)

    i jak wygląda praca/dzieci - taki work -life balance?

    przepraszam, ale bardzo mnie to interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie. Przestałam to robić, bo zupełnie się zatraciłam w macierzyństwie. Przez ostatnie 3 lata żyłam z dnia na dzień. Powoli zaczyna się to jednak zmieniać. Na razie nie ma więc o czym pisać... Ale będzie :)

      Usuń
  2. Śliczne ubranka, mam tylko nadzieję że ceny są w miarę przystępne i każde dziecko będzie miało szansę posiadać takie fajne kolorowe ubranka.

    OdpowiedzUsuń