30 stycznia 2017

Rzęsy

Kilka dni temu spojrzałam na swoje niepomalowane rzęsy i to, co zobaczyłam, lekko mnie przeraziło. Nigdy nie były grube, gęste i długie, ale teraz są tak cienkie i krótkie jak jeszcze nigdy. Przez moment pomyślałam nawet o przedłużeniu ich u kosmetyczki, ale wizja regularnego jej odwiedzania kazała z tym jeszcze poczekać. Zamiast do kosmetyczki skierowałam swoje kroki do apteki. Kupiłam tabletki Biotebal z biotyną i serum pobudzające wzrost rzęs z tej samej serii. Tabletki już znam, kilka razy już ratowały moje wypadające włosy. Polecam je każdemu, kto pyta mnie o godne polecenia tabletki na wypadające włosy. Biotebal naprawdę działa, już po miesiącu stosowania pojawiają się nowe włoski. Serum to nowość w mojej kosmetyczce. Mam nadzieję, że poprawi kondycję moich rzęs, wydłuży je i delikatnie wzmocni. 





1 komentarz:

  1. Biotebal jeszcze nigdy nie miałam, ale lubię odżywki i najczęściej sięgam po floslek, wszystkie chyba działają podobnie. aktualnie mam rzęsy zrobione przez stylistkę 3-4d ze względu na okres karnawałowy i różne imprezy

    OdpowiedzUsuń