5 grudnia 2016

Śniegowce

Buty idealne na zimę. Buty do, których trzeba dojrzeć. Śniegowce. Idealne na chłody. Na długie spacery i zabawy w śniegu z dziećmi. Buty przed którymi broniłam się jako nastolatka (?!) są obecnie tymi, których najbardziej pożądam. Marzy mi się długa zabawa z chłopkami w śniegu, lepienie bałwana, jazda na sankach i robienie orzełka w śniegu. Tak jak wtedy, gdy sama byłam dzieckiem. 



Śniegowce Anna Field.  Klasyczne i zgrabne jak na śniegowce. Wysoka, gumowa podeszwa  wydaje się być dobrym izolatorem. 

Alternatywa dla EMU lub UGG. Podobno bardzo wygodne, niezniszczalne i nieprzemakalne. Śniegowce ESPRIT. 










Śniegowce MOON BOOT. Moje marzenie z przed kilku lat. Trochę przerysowane i komiksowe. Podobno mega ciepłe i niezniszczalne. Pewnie kiedyś je sobie kupię. 

2 komentarze:

  1. Śwetne, podobne do tych Sorel, są w decathlon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. co ja się odpowiednich śniegowcy naszukałam to jakaś masakra zupełnie, dopiero koleżanka co też ma szkraby w tym samym wieku sklep krasnal mi podsunęła, bałam się na początku przez internet zamawiać ale super mają szablon do mierzenia rozmiaru stópki i zamówiona para przyszła idealna

    OdpowiedzUsuń