7 grudnia 2016

Mikołajki

Wczoraj rano Emil przybiegł do mojej sypialni jeszcze zaspany i rozdrażniony jak zazwyczaj. Na pytanie, czy był u niego Święty Mikołaj odpowiedział lekko zaskoczony, że nie. Chwyciłam go za rękę i poszliśmy razem szukać prezentu. Tym razem go zauważył. Póżniej była już tylko wielka radość i zabawa w piżamach. 

Mikołaj przyniósł mu klocki Lego Duplo z wozem strażackim. Ulubiony motyw Emila jeśli chodzi o bajki i zabawki. Klockami zaczął się bawić całkiem niedawno, biorąc pod uwagę to, że pierwszy zestaw dostał ponad rok temu. Najczęściej buduje z nich ogromną wieżę, ale zauważyłam, że powoli zaczyna odgrywać różne scenki. 

Po południu, podczas drzemki chłopców zabrałam się za przygotowanie szwedzkich bułeczek cynamonowych. Zdarzyłam połączyć składniki i włożyć ręce do mokrego, lepkiego ciasta i usłyszałam, że Borys właśnie zakończył swoją drzemkę. Z Borysem obok jakimś cudem udało mi się sklecić te drożdżówki i włożyć je do piekarnika. Robiłam z przepisu na stronie Kwestia Smaku. Po południu miała nas odwiedzić moja chrzestna i chciałam zrobić coś szybkiego. Zapomniałam tylko, że przygotowanie drożdżowego ciasta nigdy nie jest szybkie. Na szczęście bułeczki się upiekły, wyszły dobre i zjadliwe a chłopcy wieczorem spotkali się z Mikołajem po raz drugi. 

Po całym dniu z chłopakami i na dość intensywnych obrotach nogi odmawiały mi już posłuszeństwa, ale zmobilizowałam się jeszcze i zrobiłam coś dla siebie. Długi prysznic, maseczka i ulubiony balsam. Wybrałam pomidorową maseczkę na bawełnianej płachcie Holika Holika. To koreańska maseczka, która rewitalizuje, odświeża i dodaje skórze blasku. Przyjemne zakończenie długiego dnia. 















5 komentarzy:

  1. Ach cudnie! <3 odkąd mam chrześniaka Mikołajki i święta to jedne z piękniejszych dni w roku :D Uwielbiam dawać prezenty dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzieci :) Słodyczami możesz się kiedyś podzielić przepisem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Ja nie mam dzieci a i tak nie piekę. Jesteś super zorganizowana 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię też roladki cynamonowe ale w wersji wegańskiej i z syropem klonowym są prze smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mam tez drugie pytanie: jakie masz listwy i płytki białe w kuchni? I czy je polecasz?

    OdpowiedzUsuń