15 listopada 2016

Zwykły dzień

To był zdecydowanie spokojniejszy dzień od poprzedniego. Borysowi wracają siły i był dzisiaj pogodniejszy. Powoli też znika wysypka, która męczyła go od kilku dni. Pomogło mleko zastępcze i kąpiel w NINIO BIOLIFE. Zawsze mam w domu kilka torebek, bo już nie raz, nie dwa ratował chłopaków. 

Emil szalał dzisiaj od 7 rano do prawie 21 bez żadnej drzemki! Nie mam pojęcia skąd w dzieciach są takie pokłady energii?! Najwięcej radości sprawiły mu jak zwykle odwidzimy dziadka i dorosłe, męskie sprawy jak naprawianie zamka w drzwiach czy wymiana żarówek.

A ja? Byłam dzisiaj usunąć górną ósemkę i nie ukrywam, że stresowałam się od kilku dni. Na szczęście wszystko poszło szybko i bez komplikacji. Zapowiada się spokojna noc. 





Moje kotki dwa. 

2 komentarze:

  1. Świetna sprawa z tym gotowym krochmalem, szukałam czegoś takiego właśnie. Zamawiasz przez internet czy stacjonarnie gdzieś można dostać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam nie dawno usuwaną dolną 8 ale chirurgicznie. za tydzień mam kolejną, też dolną. dla mnie był to ciężki czas i też strasznie się stresowałam, to nic przyjemnego ale da się znieść.

    OdpowiedzUsuń