20 listopada 2016

Dzień Wcześniaka

Mój mały chłopczyk kilka dni temu miał swoje małe święto. 17 listopada obchodzony był Światowy Dzień Wcześniaka. W sobotę z tej okazji na stadionie MKS Cracovia odbyło się uroczyste spotkanie Pacjentów Oddziału Klinicznego Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Podobnie jak w zeszłym roku było dużo atrakcji dla dzieci. Malowanie twarzy, czytanie bajek, dogoterapia, przedstawienie, przekąski. Emil był zachwycony, chciał wszystko zobaczyć i i wszystkiego spróbować. Prawie 5 minut grzecznie siedział na fotelu, by przemienić się w wilka. Byłam pełna podziwu dla mojego synka. Bawił się, biegał, śmiał, i nie wstydził innych dzieci. To wielka radość, szczególnie, teraz gdy powoli szykujemy się na zapisanie go do przedszkola. Spotkanie było udane i trwało ok. 3 godziny, ale biorąc pod uwagę podróż zrobiła się nam z tego całodniowa wycieczka. 

Niedziela była już bardziej domowa i spokojna. Wybraliśmy się na długi spacer i korzystaliśmy z pięknej jesiennej pogody. Jutro zaczynamy kolejny tydzień i odliczamy dni do kolejnego weekendu. 

















3 komentarze:

  1. super zdjęcia, fajnie, że szpital zorganizował takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cierpliwy chłopiec :) Moi chyba by nie wytrzymali ;-) Ciekawa jestem czy jako mama małych dzieci filtrujesz w domu wodę, którą podajesz im do picia? Ostatnio zastanawiam się nad zakupem filtra do wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie :) Nie, nie używamy żadnego filtra. Myślałam nad tym, ale na myśleniu się skończyło. Mamy twardą, ale podobno czystą wodę w okolicy. Napewno nie zaszkodzi założyć ;)

      Usuń