5 października 2016

Relaks w samo południe

Za oknem deszcz, chłopcy śpią, w głośnikach Zet Chilli a ekspres właśnie zaparzył świeżą kawę. Bajka prawda? Takie momenty są rzadkością, ale są. Teraz jeszcze bardziej je doceniam i wykorzystuję. Zdarza się, że podczas wspólnej drzemki chłopców włączam 5 bieg, ale nie dzisiaj. Chwilo, trwaj! 

Dwa tygodnie temu będąc w Ikea oprócz zakupów, przywiozłam nowy katalog i książkę "Jedzenie gotowe" - katalog dopiero przed chwilą udało mi się przejrzeć po raz pierwszy. Książka to zakup w połowie udany. Jest mnóstwo inspiracji do przygotowania szwedzkich przysmaków, ale przepisu na kultowe klopsiki nie ma. To znaczy jest "Kupić opakowanie klopsików np. Köttbullar ...". Dla kogoś, kto lubi gotować i robi to - ta książka będzie ciekawą bazą wyjściową. Dla kogoś, kto wymaga od przepisu dokładności - niekoniecznie. No, chyba że zrobi wcześniej zakupy w sklepiku IKEA.  







5 komentarzy:

  1. Czasem przyjemnie jest się zatrzymać na chwilę i po prostu odetchnąć przy kubku kawy lub herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow chciałabym dorwać ten katalog, sprawdzę online, super inspiracje jedzeniowe. a właściwie przepisy, ja uwielbiam momenty rano gdy zdarza mi się spokojnie pić kawę. bez pośpiechu, to luksus

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno w Ikei nie byłam, niestety nie mam tego sklepu w pobliżu, a szkoda, choć może to i lepiej, bo pewnie bym zbankrutowała... za dużo mi się podoba :D Ciekawe inspiracje jedzeniowe można tam znaleźć, chętnie bym poszukała czegoś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze wrocilas :) bardzo lubie cie czytac :)

    OdpowiedzUsuń