19 października 2016

Materac

Afera materacowa zakończyła się zakupem nowego materaca do łóżeczka Borysa. Tym razem nie zastanawiałam się długo i wybór padł na materac VYSSA SNOSA z IKEA. Pozostało tylko odczekać 72 godziny, podczas których, materac będzie nabierał odpowiedniego kształtu. 

Kupiliśmy jeszcze kilka drobiazgów, głównie rzeczy do kuchni i dla dzieci. Emil wybrał sobie poduchę z kotkami, a Borys zyskał nowe ubranko do karmienia. Szybka kolacja i powrót do domu. Emil jest już dużym i dzielnym chłopcem, potrafi wytrzymać nawet długą podróż. Borys nie lubi wieczornego podróżowania. Rozpłakał się w połowie drogi i minęła długa chwila, zanim zasnął i spokojnie przespał resztę drogi do domu.

Po powrocie do domu wszyscy mężczyźni bardzo szybko zasnęli, a ja jak zwykle zajęłam się ogarnianiem naszej rzeczywistości. 





1 komentarz:

  1. Eh te materace. :D Spędziły mi mnóstwo snu z powiek i stoczyliśmy z żoną batalię na ten temat - jaki wybrać i jaki będzie wygodny i te wszystkie sprawy. Ale warto było się przemęczyć bo kupiliśmy sobie taki o PlantPur i polecamy. Szczególnie dla młodych bo ma warstwę do prania, a w przypadku dzieciakow to przydatne. Albo moje są takie tylko.. ; )

    OdpowiedzUsuń