3 października 2016

GREY


W najbliższych dniach czeka mnie przeorganizowanie szafy Emila. Spodnie zrobiły się krótkie a bluzki za małe. Ubrania, z których wyrósł Emil spakuję i będą czekały na Borysa. W międzyczasie kompletuję ubrania na jesień i zimę. Kilka nowości jest już w szafie, ale spodnie, ciepłe buty i swetry muszę jeszcze kupić. Emilek rośnie bardzo szybko i co kilka miesięcy wymieniamy garderobę. Wybierając ubrania dla dzieci, największą uwagę zwracam na to, by ubrania były wygodne, miękkie i przyjemne dla skóry. 

Jeśli chodzi o sklepy, w których najczęściej robię zakupy odzieżowe dla moich chłopców to zdecydowanie na pierwszym miejscu jest H&M. Lubię jeszcze KappAhl i Lindex - szwedzkie marki rządzą. MANGO Kids i  MANGO Outlet - bardzo dobre jakościowo ubrania, które okazyjnie można kupić za niewielkie pieniądze. Pepco i dział odzieżowy w TESCO również są w porządku. Raz na kilka miesięcy, gdy znajdę wolną chwilę odwiedzam okoliczne  second - handy - to jakie perełki można tam znaleźć jest niewiarygodne. Ceny na przestrzeni lat znacznie wzrosły w tych miejscach, ale i tak są bardzo konkurencyjne. I jeszcze konta wyprzedażowe na Instagramie. Kilka razy udało mi się kupić świetne ubrania i akcesoria. 


Zmieniając temat. Obejrzałam właśnie razem z S. dwa pierwsze odcinki serialu "Gra o Tron". Musiałam sprawdzić, o co tyle szumu. O wrażeniach napiszę Wam innych razem. Trzymajcie się ciepło! 



Wszystkie ubrania pochodzą z H&M. Czapka i rękawiczki RESERVED.  Wszelkie odcienie szarości to zdecydowanie kolory tej jesieni. 


4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze czuję się w szarym kolorze, ten odcień dominuje wśród moich swetrów. fajne zakupy. ja wczoraj robiłam cały dzień porządki w szafie i ubyło mi 4 worki niepotrzebnych różności. Kocham Grę o Tron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że szary to nie tylko mój kolor :) Lubię takie przeglądy szafy, szafa oczyszczona a i człowiekowi lżej.

      Usuń
  2. Ja największy problem mam z kurtką. Wszystko takie ciemno bure dla chłopców, że aż ciężko coś wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów mam problem z wyborem jednej bo podoba mi się sporo za dużo :)

      Usuń