1 października 2016

Dzień Borysa

Mój chłopczyk skończył dzisiaj 6 miesięcy. Z tej okazji zamiast tortu dostał swoją pierwszą łyżeczkę marchewki. Gdyby umiał mówić zapewne zapytałby mnie "Dlaczego mi to dajesz? Gdzie moje mleczko?" Nie był zachwycony. Jutro znów będziemy próbować. Umyśliłam sobie, że zje kilka łyżeczek a okazało się, że nie zjadł nawet jednej. Marchewka była wszędzie tylko nie w jego buzi. Domyślam się jak dużym szokiem było dla niego to wydarzenie. Uwielbiam obserwować jego reakcje. Uwielbiam patrzeć jak uczy się nowych rzeczy, jak bacznie obserwuje otaczający go świat i na swój sposób go przetwarza. Jak cieszy się na widok psa dziadków, jak niepewnie czuję się wśród nowych twarzy. Jak obraca się na brzuszek, śpi na boku i gryzie swoje stopy. Wszystko w nim uwielbiam. 










7 komentarzy:

  1. za miesiąc czeka nas to samo 😀 marchewkę zanrozilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy Borysek z tą minką :) Mój Synek jest miesiąc młodszy, też jest na piersi, ale musiałam już zacząć po 5 miesiącu rozszerzać dietę bo walczymy z niskim żelazem. Antoś tak chętnie je, jakby od urodzenia jadł z łyżeczki, była już marchewka i brokuł ;)
    A czy Borysek od dawna się przekręca na brzuszek i odwrotnie? Bo u nas jeszcze nie wychodzi, na boki owszem :)
    Pozdrawiamy z deszczowego Lublina,
    Magda i Antoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Borysowi nie robiłam morfologi w sumie to nie wiem :( Chyba muszę zrobić. Z brzucha na plecy od tygodnia a z plecków na brzuszek na początku 6 miesiąca jakoś. To pewnie na dniach będzie u Was przewrót :)

      Dziękuję i również pozdrawiam! U mnie też deszcz od kilku dni.

      Usuń
    2. Moj maluch chyba pod wzgledem przewracania to pobija rekordy pierwszy raz przewrocil sie z brzucha na plecy miedzy 3-4 tyg zycia pozniej przerwa i od 6 tyg znowu zaczał sie przekrecac jak juz ma dosyc lezenia na brzuchu... to dziecko zdecydowanie za szybko rośnie.

      a jak u Borysa bylo z przyjmowaniem witamin badz leków z łyzeczki? tez wszystko wypluwał?

      pozdrawiam Marika Wójtowicz (IG)

      Usuń