5 stycznia 2016

Nowe początki czy kontynuacja?

Dzień Dobry w nowym 2016 roku. Po raz pierwszy od kilku lat nie zrobiłam podsumowania ubiegłego roku, nie zrobiłam listy planów na nowy rok. Wszystko, co dzieje się tu i teraz - dzieje się tak szybko, że w zupełności mi to wystarczy. Zrobiłam za to listę zakupów mebli i wstępną listę dodatków do pokoju Emila :) Meble już są i powoli zaczynają wyłaniać się z kartonów. Z dodatkami jest odrobinę gorzej, cały czas się waham nad kolorystyką i wzorami. Będę nadrabiać na bieżąco. Zdecydowałam się na białe meble IKEA z serii STUVA. Wyglądają na funkcjonalne, a poszczególne części można dowolnie łączyć i meble mogą "rosnąć razem z dzieckiem. Początkowo myślałam o pokoju w odcieniach bieli i czerni - tak bardzo lubię oglądać takie zdjęcia w sieci. Ostatecznie zdecydowałam się na dodanie koloru, ale co z tego wyjdzie - sama jeszcze nie wiem ;) 

Ps. Mam cichą nadzieję, na "odgruzowanie bloga" i częstszy kontakt z Wami. Nie ukrywam, że się stęskniłam. 

Ściskam! 




3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że wracasz lubiłam Cie czytać:)

    OdpowiedzUsuń