8 grudnia 2015

Domek z kartonu

Pół roku temu, gdy kupowałam w IKEA namiot - zamek dla Emila przez myśl mi nie przeszło, żeby spróbować zrobić mu takie cudo z kartonu! Dopiero kilka tygodni temu przeglądając zdjęcia w sieci, znalazłam kilka genialnych projektów. Wszystkie zrobione z kartonowej tektury. Można je dowolnie ozdobić, kredkami, markerami lub farbami. Wszystko zależy od naszej lub naszego dziecka kreatywności. 

Mój totalny nr 1 to domek - rakieta. Mniej klasyczna wersja domku, a jednak. Codo! Co ja bym dała w dzieciństwie za takie coś. Pewnie klasyczny domek w trudzie, ale jakoś bym zrobiła tak z tą rakietą raczej, musiałabym poszukać pomocy u specjalistów. Znalazłam jednak instrukcję jak wykonać coś bardzo podobnego. 




Poniżej zdjęcia tradycyjnych domków w kartonowej aranżacji. 









Źródła zdjęć 1 2 3 4 



3 komentarze:

  1. Przypomina mi sie jak w dzieciństwie z siostra zrobiłyśmy sobie taki domek po kartonie od pralki automatycznej. Powycinalysmy okna, drzwi, namalowalyamy kwiatki na zewnątrz i był tak duży ze we dwie tam siedziałyśmy. Naznosilysmy koców i nawet tam spałyśmy w środku. Mama w końcu wyrzuciła karton bo za dużo miejsca zajmował w naszym małym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wspomnienia zostały :) My z tego co pamiętam robiliśmy w domu namiot z krzeseł i koca a na zewnątrz wykorzystywaliśmy do tego trzepak. Namioty i wszelkie domki mają magiczne znaczenie gdy jest się dzieckiem.

      Usuń
  2. Super pomysł! Wspomnienia z dzieciństwa powróciły;)!

    OdpowiedzUsuń