14 października 2014

Dwa słowa

Powrót do systematycznego pisania po dłużej przerwie nie jest prosty, ale przyjemny. Teoretycznie czasu mam bardzo dużo, w praktyce jest trochę inaczej. Gdybym w dwóch słowach miała nakreślić co teraz się u mnie dzieje - to wybrałabym te dwa: dziecko i przeprowadzka. Emil ma się dobrze a sprawy związane z przeprowadzką są w toku. Meble i sprzęty AGD już są, teraz czas na dodatki, które według mnie tworzą wnętrze. W nowym mieszkaniu będzie dużo bieli, trochę szarości, beżu i oczywiście koloru w pokoju Emila. 

Poniżej kilka inspiracji. Bardziej lub mniej wykorzystanych. Jeśli wiecie gdzie mogę kupić taka półkę na książki (do dziecięcego pokoju) - proszę o informację. W przypadku gdy nie znajdę gotowej, pokuszę się o wizytę u stolarza, bo bardzo chcę ją mieć ;) 


20 komentarzy:

  1. ta półka jest podobna do półki kuchennej na talerze z ikea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i rozważałam zakup, dzięki!

      Usuń
  2. http://www.woodszczescia.com/uncategorized/polka-na-ksiazkitalerze/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo fajna, rozważę zakup.

      Usuń
  3. Kiedy mieliśmy kupić sobie łóżko, stolarz wydawał się najdroższą i najbardziej wydumaną opcją. Okazało się jednak, że nigdzie, w żadnym sklepie nie ma takiego łóżka, jakie my chcemy. Zrobiliśmy projekt, poszliśmy do stolarza...I mamy dokładnie takie łóżko, jakie chcemy - za relatywnie niewielką kasę, bo w sklepie zapłacilibyśmy więcej i dostalibyśmy gorsze materiały. Wniosek? Idź do stolarza;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że łóżko wyszło takie jak chcieliście. Nie mam doświadczeni w tym temacie, ale być może wybiorę właśnie takie rozwiązanie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Z tych wszystkich pięknych rzeczy mam liczydło :-) Cieszę się, że znów Cię "widzę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczydło jest bombowe! Ja też się cieszę ;)

      Usuń
  5. nie mam pojęcia gdzie można kupić taką półkę na książki, podoba mi się szara kanapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa jak ze zdjęcia już jest nasza :)

      Usuń
  6. Typowo skandynawski styl :)
    Pozdrowienia z deszczowego Sztockholmu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie wnętrza. Staram się stworzyć właśnie taki, skandynawski klimat w mieszkaniu.

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. super byłoby czytać Twoje posty częsciej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj poszukać podobnej półki na tchibo.pl (czasami w dziale z przecenami mają urocze drobiazgi). Sama w zeszłym roku kupiłam u nich cotton balls za śmieszne pieniądze, super wykonane i bodajże przesyłka była gratis. I zazdroszczę trochę tej ekscytacji z urządzania się na swoim - ja mam to już za sobą, super uczucie! Te wybory, rozterki i zmiany koncepcji...I końcowa satysfakcja, że wreszcie jest "po mojemu"! Dużo inspiracji i zapału życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasem przeglądam tchibo.pl - faktycznie bardzo fajne rzeczy można znaleźć. Jakiś czas temu kupiłam kubek termiczny i dobrze się spisuje.

      Usuń