30 czerwca 2014

Emil

21/05/2014
10:37




55 komentarzy:

  1. Gratulacje, wspaniały czas przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :-D Niech rośnie zdrowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE!!! P.S. przepiękne imię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Piękny czas przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wiadomość!!! Życzę szczęścia i zdrówka dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaczek :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję synka!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny maluszek :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wiadomość! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i niech zdrowo rośnie ;) Ja też jestem z 21 maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś mamusią! Gratulacje:) ale mnie zaskoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny!Gratulacje i usciski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny!Gratulacje i usciski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie urocza główka :)
    Gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i przesyłam całusy dla maluszka ♥
    Pamiętaj, że nadal masz wiernych czytelników, którzy na Ciebie czekają i trzymają kciuki, niezależnie od tego czy wrócisz tu za tydzień, miesiąc czy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje Ci Synka ;) będziesz szczęśliwa Mama ;) ja tez mam 8 tygodniowego Maluszka i daje mi dużo radości tego rownież Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje:) a ja się zastanawiałam dlaczego zniknęłaś na tak długo:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje :* Pozdrowienia od Emila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, w jakim celu przytaczasz takie szczegóły?

      Usuń
  20. Gratulacje :) tak jakoś czułam, że przerwa w blogowaniu właśnie maleństwem spowodowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Ciebie Asiu i dla Twojego meza Sebastiana. Wasz syn ma bardzo piekne imie po swoim pradziadku, ktory nazywal sie Emil Galuszka i ktory urodzil sie 3 kwietnia 1924 roku i zmarl w wieku 72 lat w niedziele wielkanocna w dniu 7 kwietnia 1996 roku prawie 9 miesiecy przed swoja 50 rocznica malzenska, zlotymi godami, ktore mialy byc swietowane w dniu 26 grudnia 1996 roku. Gdyby pradziadek Emil nadal zyl to na pewno bardzo cieszylby sie ze ma prawnuka ze swoim imieniem Emil. Twoja mama Halina, tata Jacek i brat Piotr bardzo ciesza sie ze sa juz babcia, dziadkiem i wujkiem. Pozdrowienia dla Ciebie Asiu, dla Sebastiana i dla Waszego najukochanszego synka Emila.

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu Wasz syn ma imie po swoim pradziadku Emilu, ktory urodzil sie 3 kwietnia 1924r i zmarl w wieku 72 lat w niedziele wielkanocna w dniu 7 kwietnia 1996r prawie 9 miesiecy przed swoja 50 rocznica malzenska, ktora miala byc swietowana w dniu 26 grudnia 1996r. Pozdrowienia dla Ciebie Asiu, dla Sebastiana i Waszego Synka Emila.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :-) Cóż za miła niespodzianka! Wszystkiego Najlepszego dla WAS :-)))))))))))

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!!! urodził się tego samego dnia co moj mlodszy synek, tylko dwa lata później :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla Ciebie Asiu i Sebastiana . Wasz syn ma bardzo piekne imie po swoim pradziadku Emilu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie ucieszyło mnie to zdjęcie! Trochę smutno mi było,że zrobiło się cicho u Ciebie. A tu taka śliczna niespodzianka. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje Twoj syn ma piekne imie po swoim pradziadku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńko! Serdeczne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczne gratulacje dla Rodziców, dużo zdrówka dla Synka i dla Mamy dodatkowo dużo cierpliwości, wytrwałości i spokoju w wychowywaniu Synka. Sama zostałam mamą dwa dni po Tobie tj 23maja więc tym bardziej wzruszyłam się widząc post ze zdjęciem dziecka, Twojego dziecka. Naprawdę jestem bardzo i zarazem miło zaskoczona:) Teraz rozumiem, dlaczego zniknęłaś.
    Uściski
    Magda mama Adama

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczne gratulacje dla Rodziców, dużo zdrówka dla Synka i dla Mamy dodatkowo dużo cierpliwości, wytrwałości i spokoju w wychowywaniu Synka. Sama zostałam mamą dwa dni po Tobie tj 23maja więc tym bardziej wzruszyłam się widząc post ze zdjęciem dziecka, Twojego dziecka. Naprawdę jestem bardzo i zarazem miło zaskoczona:)
    Uściski
    Magda mama Adama

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje Asiu:) Wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś(jakieś 1,5-2 lata temu) regularnie czytalam twojego bloga i bardzo sie ciesze ze znowu go odnalazlam. Sama zniknełam z blogosfery jak urodziłam córkę-wlasnie te 1,5 roku temu. Pojawienie się dziecka bardzo dużo zmienia. Mam nadzieje ze z czasem się odnajdziesz i wrócisz bo Twoj blog jest cudowny. Gratuluję synka! Wracaj-pisz także o dzieciowych klimatach chetnie poczyta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję, u mnie jeszcze dwa miesiące w dwupaku ale Franek jest już tak wykochany, wyczekiwany, że wiem jak sie czujesz. Zdrówka Wam życze xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam w klubie i przede wszystkim - Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń