23 marca 2014

Wiosenna wishlista

Moja lista wiosennych zakupów nie jest zbyt obszerna. Jest na niej kilka potrzebnych mi rzeczy. Po pierwsze sportowe, wygodne buty (wygodne ubrania już wiszą w mojej szafie). Zaczęłam się ostatnio zastanawiać, kiedy kupiłam sportowe buty po raz ostatni i doszłam do tego, że było to naprawdę dawno. Cofnęłam się pamięcią aż do liceum! Czuję, że ten wiosenny zakup sportowych butów pociągnie za sobą kolejne. W tym momencie zdecydowałam się na model Reebok Classic Exotic. Kolejną rzeczą na liście są okulary przeciwsłoneczne. Nigdy nie wydałam na nie więcej niż 100 zł. Nigdy też nie przywiązywałam do nich zbyt dużej uwagi. Tej wiosny planuję zainwestować w porządną ochronę przeciwsłoneczną. Nie jestem jeszcze zdecydowana na konkretny model, ale najbardziej podobają się mi okulary Ray Ban CLUBMASTER.  Torebka. Ostania rzecz z cyklu do noszenia. Ma być nieduża, dająca się przewiesić przez ramię (to bardzo wygodne) i musi być pojemna. Z dziesiątek torebek obejrzanych w sieci właśnie ta czarna  z MANGO wydaje się spełniać te warunki. Na koniec, zakup - marzenie - iPad Air od Apple w biało srebrnym kolorze. Przymierzam się do tego zakupu już od dłuższego czasu i ciągle nie jestem w 100 % przekonana - w chwili obecnej takie 90 % ;). Fajnie byłoby go mieć, ale też zastanawiam się czy w pełni go wykorzystam. Jeśli macie i korzystacie, dajcie znać czy kupilibyście ponownie. 




wiosenna wl1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz