15 stycznia 2014

Zimowa pielęgnacja twarzy

W ostatnich, chłodniejszych miesiącach moja skóra bardzo się zmieniła. Stała się sucha, ale nadal pozostała alergiczna. Dostosowałam codzienną pielęgnację do jej potrzeb i jakoś dajemy radę. Nawilżanie i ochrona to hasła przewodnie. 





Aksamitny żel do mycia twarzy AA - Ultra Nawilżanie jest moim wielkim odkryciem. Ma w swoim składzie algi morskie i kwas hialuronowy. To już moje drugie opakowanie i pewnie nie ostatnie. Zastępuje wszystkie inne kosmetyki do demakijażu, jakich wcześniej używałam. Zmywa cały makijaż, nawet makijaż oczu. Nie podrażnia mnie, nie uczula. Pięknie pachnie i ma aksamitną konsystencję. 

Nivea Soft - kolejny ulubieniec, jest ze mną już kilka lat. Obecnie właśnie tego kremu używam na noc. Uratował moją skórę kilka miesięcy temu, gdy zaczęła się mocno przesuszać. Rano wklepuję dosłownie odrobinę w policzki i skronie, czekam chwilę a następnie nakładam kolejny krem. 

Avene Cold Cream - idealny na dzień, na chłodne dni. Bardzo gęsty, bardzo treściwy. Wklepuje w twarz niewielką ilość, bo jest to bardzo "bogaty" kosmetyk.  

Avene Cicalfate - nakładam go 1-2 razy w tygodniu wieczorem. Działa jak opatrunek dla podrażnionej skóry. Czasem nakładam go również na przedramiona lub dekolt, jeśli pojawia się uczulenie. 

Clinique All About Eyes - krem pod oczy. Dostałam miniaturkę przy zakupach innych kosmetyków Clinique. Nawilża i delikatnie napina. Nie lubię go jednak na tyle by kupić pełnowymiarowe opakowanie. Szukam kremu pod oczy na pierwsze oznaki starzenia. Co polecacie?

Nuxe i Bebe - sztyfty ochronne do ust. Ratują moje przesuszające się od zawsze usta. Czuję działanie natłuszczające i kojące. Nie jest to "wielkie łał”, ale lubię je. 


Na koniec dwa kosmetyki, do zadań specjalnych. 


Retimax - maść z witaminą A. Używam w przypadku łagodnych podrażnień, otarć lub łuszczenia się naskórka. Działa regenerująco na naskórek po lekkich oparzeniach i odmrożeniach. 

La Roche Posay, Anthelios XL - bardzo dobrze chroni skórę twarzy przed promieniami słonecznymi. Niestety baaardzo mocno bieli skórę i używam go tylko w wolne dni, gdy jest słonecznie i wybieram się na spacer lub dłużej planuję spędzać czas na słońcu. 








Pozdrawiam ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz