28 sierpnia 2013

WORK CHIC

Biała spódnica to idealna baza do tworzenia codziennych stylizacji. Szczególnie w tym roku biały kolor przeżywa wielkie odrodzenie. Białe ubrania, białe akcesoria, gadżety elektroniczne i wnętrza. Nie ma się, co dziwić, bo ten kolor odzwierciedla świeżość, elegancję i dobro. Połączenie białej spódnicy o klasycznym kroju, koszuli z delikatnego materiału i czarnych szpilek jest połączeniem idealnym do pracy. Do tego delikatny makijaż, ulubione perfumy i możemy podbijać świat!

Work chic




Dorothy Perkins dot blouse, 155 PLN / Valentino see through blouse, 2 755 PLN / Christian Dior long sleeve blouse, 920 PLN / Topshop a line skirt, 225 PLN / Zara pointed heel shoes, 160 PLN / Zara brown purse, 320 PLN / Yves Saint Laurent nude lipstick, 110 PLN / Avon perfume fragrance, 73 PLN / Christian Dior nail polish, 70 PLN

10 komentarzy:

  1. W takim stroju z pewnością mogłabym podbić świat :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moją karnacją nigdy nie odważyłam się na białą spódnicę, ale zachęciłaś mnie by pokonać ten lęk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała spódnica bardziej mi pasuje do nadmorskiego wakacyjnego looku. W eleganckim wydaniu raczej jestem na nie. Za to uwielbiam białe spodnie :) W tym roku kupiłam takie i była to bardzo dobra decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczęły mi się podobać nawet białe samochody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się marzą białe spodnie własnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolaż, ale nigdy nie mogłam nawet wyobrazić, że avon mają dobre perfumy :)

    OdpowiedzUsuń