11 sierpnia 2013

Tajniki żonglerki

Moment, gdy rozpoczynam czytanie nowej książki jest bardzo przyjemny. Jestem ciekawa tego, co znajdę w środku, czy książka mnie wciągnie i czy znajdę w niej coś dla siebie. Coś, co będę mogła „zabrać” i przenieść do mojego małego, własnego świata. Do takich książek należy między innymi biografia Steve'a Jobsa i mojej ulubionej Oprah! Biografię Oprah przeczytałam kilka razy i często do niej wracam.

Książka, którą teraz czytam to „Tajniki żonglerki. Jak znaleźć równowagę między pracą, wiarą i rodziną”. Autorem książki jest Pat Gelsinger, jeden z dyrektorów zarządzających Intela – firmy znajdującej się na liście stu najbardziej dochodowych firm przedsiębiorstw amerykańskich. W swojej książce radzi jak zachować właściwe priorytety w życiu, jak dobrze zarządzać własnym czasem, tak aby znalazło się w nim miejsce na wiarę, rodzinę i pracę.

Weekend minął mi przyjemnie i domowo. Zakupy, spacer, książka. Dużo w ten weekend czytałam i przypomniałam sobie jak fajne są takie weekendy. Czytałam wspominaną wyżej książkę, ale i materiały związane ze studiami podyplomowymi, na które się wybieram. Przed podjęciem ostatecznej decyzji chciałam "wczytać się" w tematykę by decyzja była w pełni świadoma. Nie mogłam się oderwać, więc decyzja nie powinna być trudna. 

Miłego tygodnia dla Wszystkich! 





16 komentarzy:

  1. A na jakie studia się wybierasz?
    Pzdr
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja z przyjemnością również zgłębię te Tajniki ;) A jaki kierunek studiów wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytac biografie, wlasnie jestem w trakcie ksiazki o Jobsie. Jezeli jeszcze nie czytalas to polecam Ci Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam jej biografii. Jesteś kolejną osobą, która ją poleca więc chyba warto :)

      Usuń
  4. Lubie takie książki, zawsze wyciągam z nich coś wartościowego, co akurat nasunęło mi się po przeczytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też piję wodę z miętą i lubię suszone owoce. ale nie żongluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzedni wpis bardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką dokładnie książkę o Jobsie polecasz, bo na rynku jest ich kilka?
    Zauroczyła mnie biała taca musisz ją kiedyś pokazać w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem bardzo ciekawa, na jakie studia się wybierasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam czytać takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, doradztwo zawodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,dobrze wyczulam Twoje psychologiczne ciagoty:)

      Usuń
  11. Trzymam kciuki! Według mnie świetnie się sprawdzisz w tej roli. Będę twoją pierwszą klientką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radzę kupować organiczne morele, bo te z super marketu są nasączane siarką, a z chipsów bananowych zrezygnować w ogóle, bo zawierają nasycone kwasy tłuszczowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam pytanie związane z Twoim poprzednim kierunkiem :) Jak wspominasz wykłady i własną nauke z administracji ? Zaczynam w tym roku mam nadzieje, że podjełam dobry wybór i sobie poradze :)


    A może w przyszłość post o sposobach nauki i organizacji czasu studenta :)

    OdpowiedzUsuń