14 sierpnia 2013

Połączenie idealne

Połączenie kolorystyczne z poniższego zdjęcia należy do moich ulubionych. Biel, złoto, błękit i srebro zjednoczone ze sobą wyglądają niezwykle elegancko, świeżo i klasycznie. Białe spodnie i błękitna koszula w białe paski to zestawienie, które chyba nigdy mi się nie znudzi. Te dwa elementy garderoby mogą zmieniać swój charakter w zależności od tego, jakie buty do nich założę. Brązowe zamszowe mokasyny, szpilki w zwierzęce wzory lub białe Conversy. Jak dla mnie połączenia idealne. 

Do tego ulubiona biżuteria, bardzo świeże perfumy, delikatnie różowy błyszczyk na ustach i mocno podkreślone rzęsy. Uwielbiam! 







B&W




GANT embroidered logo shirt, 185 PLN / Zara pants, 115 PLN / Christian Louboutin leopard shoes, 2 600 PLN / Giuseppe Zanotti platform shoes, 2 285 PLN / Converse hi top canvas sneaker, 145 PLN / Suede moccasin, 110 PLN / Ocnarf Sairutsa bracelet bangle, 3 625 PLN / Blue Nile 14k white gold jewelry, 820 PLN / Casio gold jewellery, 230 PLN / White jewelry, 20 PLN


Clean



Pink makeup, 9,46 PLN / L'Oréal Paris black makeup, 88 PLN / CLEAN perfume, 220 PLN

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam :) Klasycznie i ponadczasowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre połączenie. Najbardziej mi się podoba z białymi conversami lub mokasynami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialny ten zegarek i bransoletki. Gdzie kupiłaś materiały na bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poluję na taki zegarek, ale srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zegarek, rozglądam się właśnie za takim :)
    Zapraszam na recenzje keratynowego prostowania wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegarek! Od jakiegoś czasu szukam złotego, dużego zegarka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zmieniłabym absolutnie nic:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo w moim stylu :). Klasycznie i elegancko :).
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle kobiece i eleganckie! Dalas mi pomysl jak sie ubrac jutro :) Zamierzam zainwestowac w dobra koszule. Ralph Lauren ma swietne.
    Masz naprawde fajne wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie a gdzie można dostać taką błękitną koszulę? możesz coś polecić ? z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie a gdzie można dostać taką błękitną koszulę? możesz coś polecić ? z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK! TAK! TAK!
    Uwielbiam takie polaczenia-dla mnie to tez ideal.
    Podobny zestaw kolorystyczny pojawi sie dzis u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne stylizacje, a wymiata koszula i zegarek!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja cudowna i te obłędne butki na obcasie. Ja chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię takie klasyczne połączenia:)
    a na złoty zegarek "choruję" od dłuższego czasu :P
    mogę wiedzieć ile zapłaciłaś za ten?

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula stylowa, nie ma co...... ale albo zegarek albo bransoletka w tym zestawie. Razem to za duzo, nie wspominajac, ze sie jakos wygryzaja..... nawzajem. Ale ... de gustibus non est dispiutandum, prawda? Czyli... jako kto chce ;-).


    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przymierzam się do zakupu zegarka. Marzyłam o złotym ale już się tak opatrzyły w sieci, że zwątpiłam. Sama nie wiem...
    http://mieszkankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń