27 sierpnia 2013

Gładkość kontrolowana - Braun Silk-épil 7

Tego lata miałam okazję po raz pierwszy sprawdzić na własnej skórze działanie depilatora, i to nie takiego zwykłego. Braun Silk-epil 7 to wyjątkowe urządzenie. Depilator jest mały, bardzo poręczny, spełnia swoje zadania i do tego pięknie wygląda. Początkowo bałam się bólu, ale miałam do czynienia z woskowaniem więc pomyślałam, że pewnie będzie to podobny poziom bólu. Miałam rację. Używałam go kilkakrotnie i ból za każdym razem jest odrobinę mniej odczuwalny.













Dlaczego Braun Silk-epil 7? Jest minimum 11 powodów by go kupić:


  1. Nowoczesna technologia sprawia, że usuwa nawet krótkie, delikatne włosy.
  2. Końcówki SoftLift Tips® skutecznie unoszą nawet płasko leżące włoski i pomagają skierować je w stronę pęset. 
  3. Siła 40 mikro pęset.
  4. Depilator jest bezprzewodowy i może być używany w wannie lub  pod prysznicem co zwiększa uczucie komfortu.
  5. Ruchoma głowica dostosowuje się do kształtu ciała.
  6. System masażu o wysokiej częstotliwości stymuluje skórę i skutecznie łagodzi ból przy wyrywaniu włosków podczas depilacji, zwiększając uczucie komfortu.
  7. Lampka Smartlight ułatwia kierowanie procesem depilacji, podświetlając nawet najcieńsze włoski, co zapobiega ich pominięciu. 
  8. Zalecany dermatologicznie.
  9. Akumulator  można naładować w każdym miejsc.u 
  10. Łatwy w użyciu i wygodny.
  11. Długotrwale gładkie nogi - nawet do czterech tygodni.


 
Podsumowując, polecam ten depilator. Jest prosty w obsłudze, wygląda pięknie i skutecznie usuwa włoski. Ja nie odczuwam dużego bólu, ale dla jego złagodzenia zaleca się stosować go pod prysznicem. Bardzo się polubiliśmy. Depilacja nóg i rąk jest teraz szybka, sprawna i coraz mniej bolesna. 




28 komentarzy:

  1. Gdybym miała pewność, że będę go używać (ból, ból, ból) to z pewnością bym go kupiła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak ja:-) obawiam się, że po zakupieniu stwierdzę, że za bardzo boli i będzie leżał, a szkoda konkretnej kwoty!

      Usuń
    2. Dziewczyny a może skorzystacie z tej opcji: http://braun.braun.com/pl/promotion/money-back-guarantee.html ?

      :)

      Usuń
  2. Ciągle mnie kusi kupno depilatora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak odczuwam bardzo duży ból przy tego typu depilacji, a do golenia nóg już się przyzwyczaiłam i chyba nie chcę tego zmieniać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak jestem za dużym tchórzem :(
    boli mnie już na samą myśl o depilacji...
    ale jak to mówią nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym miec depilator, ale po pierwsze bol, po drugie nie potrafie "zapuscic" dluzszych wloskow na nogach; zeby depilator je chwycil.
    Czy po tych czterech tyg. masz dluzsze wloski, czy tylko taki "piasek"? To dosc istotne dla mnie :)
    Przyjemnego uzytkowania :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrasta ich zdecydowanie mniej i są delikatniejsze. Depilator chwyta je bez problemu. DO bólu da się przyzwyczaić ;)

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz. Pomogla mi bardzo :))

      Usuń
  6. o rany zazdroszczę, że masz go w ramach reklamy....ja musiałam kupić za 500 zika:( ale...jest cudowny!! nogi, bikini, pachy, ciągle tylko zapominam używać pellingu....tzn. tej nakładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rakija, pod pachami tez dobrze idzie usuwanie wloskow? Tam sa przeciez bardzo krotkie...

      Usuń
    2. ale nasadką golącą pod pachami i bikini, depilator tylko na nogi

      Usuń
  7. A czy do okolic bikini też się nadaje? Mam problem, bo po goleniu mam podrażnienia (wrastające włoski) i zastanawiam czy zostało mi już jedyne wyjście - laser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model ma specjalną nasadkę golącą i bardzo delikatnie usuwa włoski z tych okolic. Włoski niestety wrastają i nie ma cudu :)

      Usuń
    2. więc ostatecznie co uważasz za lepsze: wosk czy depilator?

      Usuń
    3. Zacznij od delipacji woskiem... zaczynać depilowanie bikini od depilatora to masochizm...

      Usuń
    4. Depilator z nasadką golącą lub wosk :) Liliennas ma rację!

      Usuń
  8. ile zapłaciłaś za to cudo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny takich urządzeń często się zmieniają, aktualnie wygląda to tak: http://www.ceneo.pl/22577745

      Usuń
  9. Mam depilator, ale go nie używam. Mam chyba za niski próg bólu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, fajne urzadzonko! Chociaz ja sie bardzo przyzwyczailam do golenia. Szybko i sprawnie idzie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam w swoim życiu już 5 depilatowów i ten też trafił w moje ręce i naprawę w porównaniuu do innych nowych modeli niczym sie nie wyróznia tylko światełkiem.

    osobiście uważam że najtrwalsze sa philipsa.

    Co do bólu to każda depilacja boli kwestia przyzwyczajenia, nie uważam, aby jakiś depilator był w tym względzie lepszy, a miałam nawet ten ,,extra'' z nakładką chłodzącą...

    Ogólnie jest to fajny depilatorów jak 20 innych :)

    Czeszę się że Tobie podpasował bo to najważniejsze :)


    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. ja od 7 lat używa tylko i wyłącznie depilatora a od 2 lat używam go nie tylko do nóg ale też do rąk. Próbuję atakować bikini ale jestem średnio systematyczna, do moich pach nigdy nie odważyłabym się sama podejść a nie ma kto mi zrobić takiej operacji. Depilatorów w tym czasie zużyłam dwa, teraz mam 3 i zastanawiam się, jaki będzie następny. Zależy mi głównie na tym żeby wyrywał jak najkrótsze włoski i robił to w miarę szybko

    OdpowiedzUsuń
  13. Również używam depilatora Silk-épil.
    Niestety gładkość nóg nie utrzymuje się do 4 tygodni, a do 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swój depilator gdzieś zgubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś się mu poważnie przyglądałam,ale 4 lata temu był jeszcze dosyć drogi, wybrałam dep Philipsa chyba ok 100zł . zawsze mnie boli depilacja ;p
    kiedyś sobie 2 razy woskiem zrywałam, ale to był szok, moja sucha skóra w 4 miejscach się zerwała :/

    Ten wygląda obiecująco i chyba w końcu na niego się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też uważam że philips ma najtrwalsze. Pierwszy to miałam w ogóle jeszcze w gimnazjum i do tej pory działa! Teraz mam nowszy, ten do stosowania na mokro i też wygląda baaardzo solidnie. Do bólu już się nawet przyzwyczaiłam, po tylu latach używania depilatora to włoski mam już cienkie i dużo rzadsze niż na początku (nie wiem czy to od depilatora czy mi po prostu wypadły :P ale jest ich dużo mniej) Ten model co mam teraz to jest chyba HP6582, tak przynajmniej jest napisane na opakowaniu i wyrywa na prawdę takie milimetrowe włoski, nie musze zapuszczać na 3 mm jak przy tym poprzednim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam depilator Brauna, ale jest on niestety wiekowym przodkiem twojej wersji. Tak się do niego przyzwyczaiłam, że nie mam już w domu nawet jednej tradycyjnej maszynki. Boska sprawa, choć czasochłonna, bo pomimo tego, że wystarczy golić nóżki raz na jakieś 10 dni, to sam proces trwa i trwa...Wyszukiwanie wszystkich włosków to moja syzyfowa praca, bo i tak później w łazienkowym świetle muszę się bawić pęsetą. Ale brak jakichkolwiek ciemnych kropeczek na nogach bije wady na głowę.

    OdpowiedzUsuń