13 lipca 2013

Ulubiona biżuteria

Moja ulubiona biżuteria jest jednocześnie tą, którą noszę najczęściej. Zakładam ją prawie każdego dnia i pasuje dosłownie do wszystkiego, co mam w swojej szafie. Trzy moje ulubione bransoletki zrobiłam sama. Nie przepadam za plastikowymi kulkami i stawiam na naturalne kamienie. Biały koral, perełki, różowy kwarc to jedne z moich ulubionych. Do bransoletek bardzo często zakładam zegarek Casio. Kupiłam go 5 może nawet 6 lat temu i od tamtego czasu nie rozstaję się z nim. To męski model, ale na damskiej dłoni wygląda równie dobrze. Kolczyki, które uwielbiam to zatyczki z perełkami. Dostałam je od mojej mamy. Są tak uniwersalne, że pasują zarówno do małej czarnej jak i t-shirtu. Do moich ulubieńców zaliczają się również dwa magiczne pierścionki, obrączka i pierścionek zaręczynowy. Jak widzicie bardzo lubię złote akcenty w biżuterii. Szczególnie dobrze czuję się łącząc biel i złoto. 

Na zdjęciu jest też mój najnowszy nabytek, mała torebeczka z Mohito. Białe puzderko z elementami w kolorze złota,  idealnie pasuje do moich ulubieńców. Dzisiejszą noc spędzam w towarzystwie koleżanek i to właśnie z myślą o tym wyjściu kupiłam tą torebkę. Zakładam małą czarną, moją ulubioną biżuterię, a do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko truskawkowej margarity :) Takie wieczory zdarzają się u mnie coraz rzadziej, więc pomimo deszczowej pogody cieszę się z wieczornych planów. 

Jak Wy spędzacie dzisiejszy wieczór? Jeśli nie macie konkretnych planów, to polecam Wam spędzić wieczór z Bridget Jones. Z tego, co widziałam, będzie w TV dzisiaj o dwudziestej. Gdybym zostawała w domu to pewnie przygotowałabym popcorn, coś dobrego do picia i w ulubionym dresie płakałabym ze śmiechu oglądają kochaną Bridget :) 

Buziaki! 







40 komentarzy:

  1. Biel i złoto to również moje ulubione połączenie. Tak samo jak Ty nie rozstaję się ze złotym zegarkiem, noszę perły, złote pierścionki i dodatkowo złoty naszyjnik. A torebkę kupiłaś przepiękną, pozazdrościłam Ci jej :-) Udanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria i torebeczka, też lubię złote elementy w biżuterii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są prześliczne, skąd pochodzi ta ze srebrną kulą w środku? Szukam takiej od dawna...

    http://resztatopikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam w sklepie internetowym korallo.pl lub onyks.eu - dokładnie nie pamiętam :)

      Usuń
  4. To jest również i moje ulubione, codzienne zestawienie biżuterii. Bardzo mi się podoba i tak jak napisałaś, pasuje do wszystkiego. A bransoletki przepiękne ;) Aż sama pomyślę nad stworzeniem takich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również noszę głównie złote akcenty. Szyk i elegancję można dzięki nim przemycić do codziennych strojów. Mi do pełni szczęścia brakuje tylko idealngo złotego zegarka, który dobrze wyglądałby na moim drobnym nadgarstku, no i obrączki ślubnej, ale to jest dopiero w fazie planowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona biżuteria to nawet jeszcze skromniejszy zbiór. Generalnie jestem zwolenniczką prawdziwej biżuterii od jubilera lub chociaż z prawdziwych kamieni - nie rozumiem kupowania w każdym sezonie kolejnych naszyjników/bransoletek itp. w H&M czy tego podobnych sklepach. Less is more. Wśród moich ulubieńców jest też jeden stary pierścionek od Mamy :) Z biżuterii sztucznej mam jedną ulubioną bransoletkę - była dodana za darmo do kosmetyków Yves Rocher :D Nawet nie zliczę ile razy różne osoby się mnie pytały gdzie ją kupiłam, bo jest taka ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja gustuję w nieco mniej eleganckiej biżuterii :) Lubię długie, złote (z kolorowymi dodatkami jak najbardziej) kolczyki, szczególnie w lecie bo podkreślają opaloną buzię :)Chodzę w takich od lat i mimo zmieniającej się mody niezmiernie mi się podobają i wydaje mi się że pasuję do mojego typu urody. Niemniej jednak Twoje biżuteria jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och tak, Bridget! ;)))
    Zrobiłaś jakieś zakupy podczas wyprzedaży? Jeżeli tak, to jestem ciekawa, na co się skusiłaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tylko sukienkę i torebkę ze zdjęcia. W tym sezonie nie mam szczęścia, a może i dobrze ;)

      Usuń
  9. Piękne klasyczne dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, delikatnie i spokojnie. Na mnie właśnie elegancka biżuteria 'nie leży', więc na razie gustuję raczej w kolorowej i wesołej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegarek ... ja dzisiaj spędzam wieczór z siatkarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletki ładne , ja jakoś nie mogę się przekonać do ich noszenia i moja jedyna biżuteria to obrączka - nawet pierścionek zaręczynowy mi " przeszkadza " :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego raczkującego bloga : http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię moje kolczyki z perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny ten zegarek;) ogolnie cala bizuteria bardzo w moim stylu;) milego wieczoru;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta torebeczka, biżuteria oczywiście także :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna, klasyczna i elegancka biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała biżuteria bardzo mi się podoba, myśle o zakupie kilku takich bransoletek w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio bardzo lubię Beadsy z Apartu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te bransoletki Twojego autorstwa, najbardziej podoba mi się ta pierwsza z kamieniem. Koniecznie musisz uwiecznić je na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna biżuteria :D bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu mogłabyś podać model zegarka, bardzo mi się spodobał:)
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo CASIO MTP-1275G :)

      Usuń
  22. Piękna biżuteria,
    Torebeczka również urocza, zastanawiam się czy nie kupić jej na swój ślub

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam taką torebkę, ostatnio jest w Mohito po przecenie:) Dostępna jest też w wersji czarnej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj czarnej nie widziałam, a szkoda. Musi być piękna!

      Usuń
  25. piekna bizuteria:) a te zlote koraliki jak sie dokladnie nazywaja? gdzie je zakupilas? Czy bransoletki nawlekalas na nic jedwabna czy na zylke jubilerska?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote kuleczki to hematyt. Poszukaj w sklepie onyks.eu :) Do nawlekania polecam gumkę jubilerską.

      Życzę udanej zabawy :)

      Usuń
  26. Asieńko, śliczna biżuteria i zdjęcia - zdradzisz mi na privie jak je robisz, że są takie klimatyczne? :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, Asiu czy mogłabyś jeszcze napisać, na jakiej stronie zakupiłaś kwarc niebieski i różowy?? Szukam właśnie takich w formie nieregularnej, a znalazłam tylko owalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekna bizuteria. biel w polaczeniu ze zlotem pieknie sie komponuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw Asiu - baaaaaaardzo inspirujący :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać po biżuterii preferowany konkretny styl, dzięki czemu dodatki są dostosowane zapewne do stylu ubierania i mogą być używane zamiennie. Perły chyba nigdy nie opuszczą kobiecej szyi. Dobrze im tam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama jestem zwolenniczką pereł, są bardzo kobiece i całkowicie się zgadzam, że nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń