6 lipca 2013

Relax

Witajcie kochani! 

Mam wolny weekend i korzystam z niego nadrabiając domowe i osobiste zaległości. W toku weekendowych spraw nie zapominam jednak o przyjemnościach i chwili relaksu. Czas spędzony z kolorowymi magazynami oraz w kuchni to jeden z moim ulubionych i najprostszych sposobów na dużą dawkę wytchnienia. Ten weekend spędzam bardzo domowe, bo kolejny będzie bardziej szalony. Razem z koleżankami wybieramy się na noce szaleństwa i mam tylko nadzieję, że Kraków nie okaże się Las Vegas ;)  

Tymczasem kończę robić mus malinowo-truskawkowy i zabieram się (pierwszy raz) za robienie domowych lodów. 



24 komentarze:

  1. Ja dopiero jutro będę miała czas na relax przy książce nad jeziorem już nie mogę się doczekać :)

    http://stylebymonita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah, to jest cytryna... A ja siedzę i się głowię, co tam robi banan ;D ;( :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam spędzać swój wolny czas w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie także dziś relaksacyjny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki relaks to ja rozumiem :D a za te lody owocowe chyba też się muszę w końcu zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu możesz podać przepis na napój widoczny na zdjęciu? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic skomplikowanego :) Ulubiona schłodzona herbata, odrobina cukru, owoce i kilka kostek lodu. Ja wrzuciłam plasterki cytryny, truskawki, maliny, różowe winogrona i kilka listków mięty.

      To takie dwa w jednym. Do jedzenia i do picia :)

      Usuń
    2. rzeczywiście nic skomplikowanego - ale zawsze to jakaś alternatywa dla zwykłej herbaty :D

      Aga.

      Usuń
    3. Dokładnie :) Mała zmiana, a jak cieszy.

      Usuń
  7. Napój przykuł moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody na pewno będą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj podobny relaks tyle że z mrożoną kawką :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego raczkującego bloga : http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego relaksu w takim razie !
    Ja lody robiłam dzisiaj rano no i jutro bedą przyjemną owocową pobudką :3

    http://fireflyshearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam relaks przy Harper's Bazaar! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za lody i za nocne szaleństwa, które zapowiadasz w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ci zazdroszczę masz męża, mieszkanie własne i życie, a jeszcze wypady z koleżankami jak za czasów studiów heh...

    OdpowiedzUsuń
  14. Relaksik widać udany, a napój muszę spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny napój apetycznie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  16. Relaksik na maksa :D
    Jakie pyszności Mmmmm ♥ Podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mus to mus. Ciekawy jestem jak się robi domowe lody, zawsze byłem ciekawy a nigdy nie pokusiłem się, żeby sprawdzić jakiś przepis. Może powiesz jak je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zajadam się truskawkowymi lodami Grycan, ale swoje tez robiłam :) link u mnie na blogu, są bardzo proste w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ha ha, ale by bylo jakbys sie obudzila gdzies, gdzie nie wiesz gdzie jestes ... ;)
    widzialam instagrama, lody smakowite Ci wyszly! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma to jak dobra prasa i coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń