21 lipca 2013

P.S. I love weekend

Lato. Po takim dniu jak dzisiejszy mogę śmiało powiedzieć, że jest gorąco! Cały dzień spędziłam dzisiaj nad jeziorem z piaszczystą plażą. Opalanie, siedzenie pod parasolem, grillowanie, paczka fajnych ludzi i mrożona kawa serwowana przez najfajniejszego faceta na ziemi jakiego znam ;)  W sumie, w ciągu całych tych dwóch dni i jednego popołudnia było dużo dobrego jedzenia, ruchu, spotkań z rodziną, znajomymi i małych przyjemności np. takich jak zakupy. Zakupy bardzo udane, bo upolowałam na wyprzedażach kilka fajnych rzeczy dla siebie, męża i mojej mamy. Najbardziej zadowolona jestem z żakietów kupionych w KappAhl - kupiłam trzy. Dwa dla siebie, w wersji białej i czarnej i jeden dla mamy. Weekend zaliczam do tych bardzo udanych.
Teraz czas na równie dobry tydzień, który zapowiada się bardzo intensywnie i pracowicie. 


15 komentarzy:

  1. Kocham weekend, a ten był suuuper :) Ciekawa jestem tych żakiecików ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam te żakiety na twitterze, sa naprawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły czas spędziłaś ;) Ja ten weekend spędziłam równie miło na Mazurach. Zapraszam niebawem na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moj weekend był leniwy i właśnie tego było mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas letnich wyprzedaży, to czas szczęśliwy =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas letnich wyprzedaży, to czas szczęśliwy =)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie są zdjęcia zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. weekendy zdecydowanie za szybko się kończą !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A któż nie lubi weekendów. Ja zawszę chętnie wyczekuję piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie weekend był super:) Szkoda, że tak szybko się skończył:(

    OdpowiedzUsuń
  11. oj jak ja zazdroszczę tym którzy umieją wykorzystać week na odpoczynek, nim ja się ogarnę z porządkami itp. to już jest niedziela wieczór i znowu zmęczona kolejny tydzień do roboty;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie ma więcej zdjęć ;( ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy lubimy weekendy ale nie każdy umie z nich korzystać. Ja sama często mam na sumieniu snucie się po domu w piżamie. A potem żałuje. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa zakupów :)

    OdpowiedzUsuń