12 czerwca 2013

Czarno na białym

Jestem zakochana w czerwcowej okładce rosyjskiego Harper's Bazaar. Sarah Jessica Parker  w sukni  Oscara de la Renta wygląda zjawiskowo. Połączenie bieli i czerni, bardzo popularne w tym roku jest połączeniem ponadczasowym. Szczególnie podoba mi się połączenie tych kolorów w dodatkach, zarówno odzieżowych jak i tych do domu. 


black and white




Szpilki ZARA - na żywo wyglądają jeszcze lepiej.

Obraz Reserved Listing  - abstrakcyjne malarstwo z wykorzystaniem bieli i czerni jest bardzo stylowe.

Talerz Jayson Home Moroccan - ozdobny talerz, który może posłużyć np. jako podstawa pod perfumy lub biżuterię.

Poduszka De La Espada  - trochę czarno białego humoru na poduszce.

Lampa Carnival  - bardzo w moim stylu.

Kalendarz Pinetti - by wszystko było zapisane "czarno na białym". 


Co myślicie o połączeniu bieli i czerni? Nuda czy interesująca klasyka? 



25 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale strasznie nie lubię Sary Jessicy Parker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie :)

      Usuń
    2. Ja również się przyłączam do Monika Ch ;-) Nie lubię tej aktorki. W zasadzie to dla mnie najlepiej wyglądała w "Polu Rażenia" ;-) ale to moje zdanie ;-)

      Usuń
    3. ja ją lubię, wydaje mi się taka przekonująca w swoich rolach. Pamiętam ją np. z "Słyszeliście o Morganach?" albo z "Rodzinnego domu wariatów". Genialna :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie połączenie! pasuje do wszystkiego i na pewno nie wieje nudą ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wręcz zakochana w tych szpilkach z Zary :D Niestety tego sklepu nie ma w moim mieście :/

    Już drugi rok z rzędu mam fazę właśnie na ubrania czarno-białe, kocham też paski :D Wczoraj kupiłam sobie taką bluzkę w Mango http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/bluzki-i-topy/satynowy-top-w-paski/?id=81205736_02&n=1&s=prendas&ie=0&m=&ts=1371061928351 , na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, a sklep internetowy?

      Co do bluzki to jest naprawdę fajna :) Muszę się wybrać d Mango!

      Usuń
  4. Od dłuższego czasu poszukuję właśnie takiego kalendarza, ale przypuszczam, ze ten kosztuje majątek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do najtańszych nie należy, ale jest piękny : http://www.amara.com/products/giga-journal-memory-stick-black-12x16cm?utm_source=Affiliate&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=Affiliate%2BWindow&awc=3263_1371063962_60065cf3807efa2988dfb6dcd75337a1&amss=sq

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra zrobiła bransoletkę w czerni i bieli: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=292379404228770&set=pb.203544909778887.-2207520000.1371064075.&type=3&theater

    na tym talerzu mogłaby wyglądać ciekawie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czarno-białe łączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię biel i czerń,dodałabym jeszcze szary i dla mnie jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA połączenie idealne <3

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię połączenie bieli i czerni, a sukienka S.J.P. jest przepiękna! Właśnie zabrałam się za poszukiwanie tańszego odpowiednika;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się podoba, zarówno kiecka,jaki i dodatki do wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestawienie. Bardzo lubie trend bieli i czerni, sukienka jest niesamowita :-)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak to Sarah Jessica Parker robi ale w takich sukniach wygląda obłędnie! (chyba, że odzywa się tu moja słabość do Sex And The City).
    Mi osobiście bardzo podobają się właśnie takie monochromatyczne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sara wygląda ślicznie w tej sukience, jej ładnie we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  15. to moje ulubione połączenie, w ciuchach czy mojej sypialni;)
    a co do tygodnia z życia to było coś takiego u Gosi z Magicznego Domku:
    http://magicznydomek.blogspot.com/2013/01/tydzien-z-g-dzien-1.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerń i biel? Jestem jak najbardziej na TAK

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie czerni i bieli zawsze będzie wyglądało świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerń i biel zależy jak i gdzie. Choć generalnie wolę jak jest bardziej kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam to połaczenie, niekoniecznie w pasach:)

    OdpowiedzUsuń