23 czerwca 2013

3 kroki Clinique

Po prawie dwuletniej przerwie wracam powoli do kosmetyków marki Clinique. Moja skóra pokochała je od pierwszego użycia, ale po ponad roku regularnego stosowania zaczęłam szukać nowości i rozpoczęłam eksperymenty z kosmetykami innych firm. Z jednych byłam zadowolona bardziej z innych mniej, ale cały czas czułam, że to nie jest to. Ostatnio będąc w Sephorze kupiłam zestaw z miniaturkami produktów Clinique i gdy wieczorem ich użyłam poczułam, że moja skóra jest mi wdzięczna. Po tygodniu używania widzę niesamowitą różnicę w wyglądzie mojej skóry. Jest gładsza, lekko rozświetlona i mniej problematyczna. 

Kosmetyki, które kupiłam to seria 3 kroków Clinique, w skład, której wchodzi żel do mycia twarzy, tonik i krem o lekko żelowej konsystencji. Kosmetyki te są mi znane, bo tak jak pisałam używałam ich przed długi czas.





Jako ciekawostka napiszę Wam, że dopiero teraz zauważyłam,  iż podkład Estee Lauder Double Wear Light,  o którym wspominałam w tym poście jest naprawdę rewelacyjnym kosmetykiem. Efekt ciężkości, który odczuwałam na twarzy po jego zastosowaniu nie był spowodowany podkładem, a źle dobranym kremem. 



48 komentarzy:

  1. miałam 3 kroki z tej firmy i nie byłam zadowolona z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta linia Clinique daje świetne efekty. Co do podkladu EL Double Wear to mam "podstawową" wersję, która jest świetna, ale testowałam też podkład w wersji light - był równie dobry, cieszę się, że przekonałaś się do niego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na stałe używam płynu złuszczającego 2 i nie wyobrażam sobie bez niego pielęgnacji, a krem i żel do mycia czasami kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety 3 kroki nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam, ale z chęcią bym spróbowała i się przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam się na nie skusić ale trafiłam na wiele negatywnych opinii :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie kluczem jest tutaj odpowiednie dobranie kosmetyków do typu skóry. 3 kroki są aż w 4 kombinacjach - dla czterech różnych typów skóry. Można również je pomieszać i dobrać zestaw idealny. Źle dobrane mogą zniechęcić, mogą być zbyt mocne lub wręcz zbyt łagodne.

      Usuń
  7. Od dawna są na mojej wish liście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie te 3 kroki sa super, zwlaszcza ze w lotionie zmienili sklad na lepszy i nie zaweira juz parabenow. generalnie ma parafine ale nic a nic mnie nie zapycha, na chwile obecna nie mm lepszego kremu na dzien. wiem ze konsultantki uparcie twierdza by na ten DDML nakladac jeszcz krem ale moim zdaniem to sie mija z celem i jest chwytem marketingowym. co do EL DWL jest ok ale wazne by nalozyc b malo bo po chwili dopiero widac jak kryje gdy zastygnie no i troche ciezko sie zmywa ale to normalne bo nic go nie ruszy w dzien:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabys sfotografowac składy tych kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila, jak będę miała wolną chwilę to zrobię zdjęcie i Ci prześlę ;)

      Usuń
  10. Nie miałam nigdy nic, poza próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że już jesteś:)
    Pozdrawiam i życzę radosnego tygodnia:)
    Zuzia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Dziękuje i również życzę miłego tygodnia!

      Usuń
  12. Z chęcią wypróbuję ;) Tymbardziej, że moja cera ostatnio sprawia mi trochę problemów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ale serię nr.1 NIe były złe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam i szczególnie polubiłam lotion do twarzy, który pozostał ze mną na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)
    Od dłuższego czasu czytam o tych kosmetykach, ale wciąż coś stawało mi na przeszkodzie żeby je kupić. Chciałabym zapytać Cię (lub inne dziewczyny) ile kosztuje taki zestaw próbek. Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam!
    Dorota. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za ten zestaw mini produktów zapłaciłam 109 zł.

      Usuń
    2. Kurcze, strasznie duża róznica w cenie! 109 zł a 39zł. Hmm...

      Niemniej wielkie dzięki za odpowiedź :D

      Usuń
  16. Witaj! :)
    Chciałabym Cię zapytać (lub innych dziewczyn) ile kosztuje taki zestaw próbek? Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tymi kosmetykami, ale wysoka cena i prawdopodobieństwo niezadowolenia z tych efektywnie mnie odstraszała.
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź!
    Pozdrawiam, Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dokładnie o to samo chciałam zapytać. Też chętnie wypróbowałabym w mniejszej wersji

      Usuń
    2. ja kupiłam za 39zł w Douglasie taki mały zestaw, który starczył mi na jakieś 2/2 i pół tygodnia

      Usuń
    3. Super, dziękuję za odpowiedź! ;)

      Usuń
  17. Nie próbowałam, ale z chęcią bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lotion lubię i co jakiś czas do niego wracam :) Reszta jakoś nie przypadła mi do gustu na tyle, by skusić się na pełnowymiarowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie nie przypasowały te 3 kroki chociaz bardzo lubię Cliniqua, widziałam po nich, znaczące pogorszenie cery ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to pogorszenie spowodowane było właśnie oczyszczaniem się skóry? Podobno tak też może być, ale później wszystko powinno się stabilizować.

      Usuń
  20. bardzo lubię lekki podkład tej marki, używałam kiedyś ale nazwy nie mogę sobie teraz przypomnieć

    OdpowiedzUsuń
  21. Również uwielbiam tą serię! I zgadzam się, że sprawdzi się tylko wtedy, gdy jest dobrze dobrana. Polecam jeszcze krem Clinique Turnaround Overnight Moisturizer jest świetny!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego kremu nie miałam, ale do moich ulubieńców należy Supredefense :)

      Usuń
  22. Czaję się na te trzy kroki i czaję, jednak nie po drodze mi do nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. możesz napisać czy Ty wycinasz swoje skórki przy paznokciach? ciekawa jestem:) a masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami mi się to zdarza, ale tylko czasami :)

      Usuń
  24. też mam i testuję od tygodnia ;) jak na razie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. sprzedałam double wear'a przed latem wracam do vichy a clinique bardzo też lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja double wear'a nakładam teraz naprawdę niewiele i jest ok :)

      Usuń
  26. ja po przygodzie z 3-krokami Clinique to dziś leczę się u dermatologa. niestety Konsultantka źle dobrała mi zestaw i skończyło się to dla mnie poważnym zapaleniem, a teraz blizny po wypryskach leczę laserami. koszt leczenia jest naprawdę bardzo wysoki. dlatego od tej pory sięgam tylko po sprawdzone dermokosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niedobrze :( Życzę szybkiej regeneracji i samych dobrych zakupów kosmetycznych :)

      Usuń
  27. ten tonik to tonik mojego życia :) dla mnie doskonały! pozdrawiam Moni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosowałam 3 kroki Clinique dla mnie są rewelacyjne :), niestety już mi się skończyły więc muszę uzbierać na następny zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja toleruję jedynie certyfikowane kosmetyki ekologiczne, po co płacić za coś co ma w składzie szkodliwe składniki?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam i coś mi się wydaje, że na raze ich nie kupię. Ale kto wiem może w przyszłości się na nie skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam! Zwłaszcza mydełko <3 ostatnio wygrałam aukcję na allegro i za śmieszną kasę wędrują do mnie właśnie dwa 400ml giganty - mydełko i płyn złuszczający do 2 typu :D Jak skończę używać miniaturę lotionu to zakupię chyba pełnowymiarową wersję :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej dziewczyny, mam zamiar kupić taki zestaw tylko zastanawiam się, który numerek będzie dla mnie odpowiedni. Moja cera to mieszanka tj. sucha na policzkach ale w strefie T tendencje do przetłuszczania się. Generalnie jeśli dobrze nie nawilżę skóry pod makijaż odczuwam ściągniecie na policzkach ale gdy spojrzę na czoło i nos jest tam tłusta powłoka. Który zestaw zatem pasuje do mnie Numer 2 czy Numer 3? Będę wdzięczna za pomoc :) Pozdrawiam i z góry dziękuję! :) Ula

    OdpowiedzUsuń