28 maja 2013

To Rome with Love

Pozdrowienia z Rzymu. To mój trzeci dzień w tym magicznym mieście a ja ciągle czuję, że to za mało. Rzym mnie zauroczył. Z włoskich miast, które odwiedziłam, to właśnie Rzym zrobił na mnie największe wrażenie. 

Gdy pierwszy raz obejrzałam w krakowskim małym kinie film Woodyego Allena "Zakochani w Rzymie", wychodząc, pomyślałam sobie, że na pewno odwiedzę to miasto. Po przyjeździe nie zawiodłam się. Moje wyobrażenia tego miasta, pełnego uśmiechniętych Włochów, wąskich kolorowych uliczek, policjantów i skuterów spełniły się w 100 %. Nie sądziłam tylko, że spotkam aż tylu turystów. Jest nas naprawdę dużo :) 

Wczoraj zwiedzaliśmy starożytny Rzym i jego okolice a dzisiaj cały dzień spacerowaliśmy maleńkimi gwarnymi uliczkami. Przeszliśmy się słynnymi Schodami Hiszpańskimi - w filmie Woodego również się one pojawiają :).  Zrobiliśmy zdjęcia przy Fontannie di Trevi, największej i najsłynniejszej fontannie w Rzymie. Kupiliśmy owoce na Campo deFiori, rzymskim placu, na którym w godzinach porannych jest targ. Sprzedawcy oferują warzywa, owoce, makarony, lokalne wyroby lub pachnące cięte kwiaty.  

Już jutro będziemy musieli pożegnać się z Rzymem, ale na szczęście jeszcze nie wyjeżdżamy z Włoch. Zarezerwowaliśmy jeszcze hotel na kilka dni w nadmorskiej miejscowości, by wypocząć po długich wędrówkach i aktywnym spędzaniu czasu. Mam tylko nadzieję, że pogoda nadal będzie nam dopisywać. 

Uściski! 












21 komentarzy:

  1. cieszę się, że Rzym podoba się :) I miałaś pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała podróż - zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! zazdroszczę... nigdy nie byłam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę podróży. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie zycze ladnej pogody i koniecznie dodaj nadmorskie zdjecia, bo te sa bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale ! Wakacje marzeń ! Jest to co lubie, czyli aktywne zwiedzanie, piękne otoczenie i dobre jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, zazdroszczę:)Byłam we Włoszech, ale niestety w Rzymie nie. Mam nadzieję, że kiedyś tam zagoszczę. Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku zdecydowaliście się na wyjazd na własną rękę? lepiej z biurem czy samodzielnie?
    Te owoce w kubeczku na zdjęciu...omnomnomnom fajny, zdrowy fastfood:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne butki:) Skąd są??

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie byłam, ale na pewno tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i zazdroszczę Ci wakacji w Rzymie. Mam nadzieję, że sama się tam kiedyś wybiorę. Tak więc korzystaj z uroków tego miasta i baw się wspaniale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super słoneczne zdjęcia a u mnie jest tak zimno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się Rzym w przyszłości,aczkolwiek chyba sobie jeszcze poczekam ;)
    Fajnie, że tobie się podobał....i te zdjęcia ! BOSKO !!!
    A więc udanej reszty wypoczynku i ładnej pogody ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. a Bocca della verita??? :((( Krypty ? Wypoczywaj :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. tez wybieram sie do rzymu! jeszcze niecałe dwa tygodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzym jest przepiękny!
    Z wielką chęcią pojechałabym tam jeszcze raz :)
    Rimini, to miejsce kocham jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń