31 maja 2013

Rimini


Ostatnim przystankiem naszej włoskiej podróży jest nadmorska miejscowość Rimini. Plaża w Riminii jest naprawdę piękna. Jest długa, szeroka i bardzo kolorowa.  Jest na niej mnóstwo muszli i maleńkich ususzonych krabów. Temperatura jest dla mnie odpowiednia, ale Włosi mówią, że taka pogoda - w sensie zimno :) jest u nich o tej porze roku czymś wyjątkowym. Spędziliśmy na plaży połowę dnia, a wieczorem zabrałam się za gotowanie. Stęskniłam się za swoją kuchnią, ale ta w naszym apartamencie wystarczyła mi wczoraj. Zrobiłam spaghetti z pomidorami, a do tego sałatkę z rukolą i czosnkiem. 

Podczas takich wakacji wybór opcji - pokoju sypialnego z aneksem kuchennym jest według mnie świetnym rozwiązaniem, szczególnie dla kogoś kto tak jak jak uwielbia gotować. Włoskie sklepy są pełne pysznych lokalnych produktów, jest mnóstwo serów, szeroki wybór oliw, owoców morza, salami, i sałat. W 2 z 4 hoteli w których się zatrzymywaliśmy mieliśmy aneks kuchenny i  nawet po całym dniu zwiedzania przyjemnym relaksem były dla mnie chwilę spędzone w kuchni. Najpierw oczywiście była wizyta w sklepie i planowanie tego co zjemy na kolację. Wychodziliśmy najczęściej z makaronem, serem, owocami morza, sałatą, przekąskami i  butelką lokalnego wina. 

Dzisiaj też w planach mamy wyjście na plażę. a jutro wcześnie rano wracamy do domu! Jak na razie pogoda nie jest jednak odpowiednia do plażowania (wieje silny wiatr i słońce przebija się przez chmury), ale może jeszcze się poprawi. Jeśli nie wybierzemy się  na spacer po mieście. 

Uściski! 








21 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia. znaleźliście się chyba w RAJU

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w pierwszej fotografii! Jest taka magiczna, ma coś w sobie co mnie przyciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny urlop:) I Ty Asiu równie fantastycznie o nim opowiedasz!:)
    Wracajcie szczęśliwie:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Zuzia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu :) wielbię morze, plaże, słońce.. ajj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA mam pytanie odnośnie waszej podróżny jak byś mogła napisać czy sami planowaliście co gdzie i jak sami rezerwowaliście będę wdzięczna za info

    OdpowiedzUsuń
  6. patrząc na te zdjęcia przypominają mi się moje włoskie wakacje w 2010 roku właśnie w Rimini:) pozdrawiam, Diana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjęcie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, całą podróż zaplanowaliśmy sami. Najpierw wybraliśmy miejsca, które chcemy zobaczyć i ustaliliśmy ile dni spędzimy w każdy z nich a później szukaliśmy hoteli. Polecam booking.pl - na tej stronie jest mnóstwo hoteli. Mnie najbardziej odpowiada opcja noclegu ze śniadaniem plus aneks kuchenny :)

    Jeśli będziesz mieć jeszcze jakieś pytania to postaram pomóc :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Rimini, mam stamtąd piękne wspomnienia, poza tym mam wrażenie, że w tym miejscu czas się na chwilę zatrzymuję :) Zazdroszczę wyprawy i pysznego włoskiego jedzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, az się chce pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam ta, byłam tam ... na koloniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe widoki wyjazd jednym słowem udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, wybierasz się może na tu: http://siecprzedsiebiorczychkobiet.evenea.pl/ a może mogłabym Cię namówić? wiem, że interesuje Cię taka tematyka, miło byłoby Cię poznać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia!! A wspomnienia pewnie jeszcze piękniejsze !!!:) Ja planuje wyjazd do Włoch w przyszłym roku. Na mojej liście jest tyle miejsc do odwiedzenia, ze nie wiem jak ja to ogarnę :) Najlepszym rozwiązaniem, będzie chyba lot samolotem i wypożyczenie auta na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały urlop a te zdjęcia najpiękniejsze z wszystkich - jest coś magicznego w tym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam niesamowite wspomnienia z Rimini <3

    OdpowiedzUsuń