23 maja 2013

Pod słońcem Toskanii

Buongiorno!


Piszę do Was kochani z malowniczej Toskanii. Spędziliśmy trzy dni w Wenecji i zgodnie z planem przenieśliśmy się na południe w okolice Florencji. Wenecja jest piękna! Magiczna! Pomimo tego, że jest to wyspa pełna turystów, zbaczając z obleganych szlaków można znaleźć zupełnie puste uliczki i cieszyć się chwilą! W Wenecji nawet pranie rozwieszone nad głowami ma swój urok, a lody, które tam jadłam różnią się od tych, które znałam. Są miękkie i nakładane są maleńką szpachelką do chrupiących i pachnącym masłem wafelków. 

Tak jak pisałam od wczoraj mieszkamy w malowniczej Toskanii a dokładnie w miasteczku Montespertoli oddalonym około 30 minut jazdy samochodem od Florencji. Jest tu zielono, a łąki są pełne czerwonych maków. Dzisiaj rano zwiedzaliśmy Florencję a jutro w planach mamy Pizę. Florencja tak samo jak i Wenecja jest pełna turystów. Po całym dniu w zatłoczonym, ale jakże pięknym mieście wielką frajdą była rowerowa przejażdżka po okolicy w której mieszkamy. 

Wieczorami tak jak i dzisiaj smakujemy lokalnych win, serów, oliwek, słuchamy włoskich przebojów i planujemy kolejne dni we Włoszech. Rano obowiązkowo pozwalamy sobie na duże cappucciono i ciasto. Wszystkie  dodatkowe kalorie spalamy w ciągu dnia, a przynajmniej mam taką nadzieję  :) 

Pozdrawiamy!









22 komentarze:

  1. Zazdroszcze, szczegolnie pogody :) Ja na swoje wakacje musze poczekac jeszcze kilka tygodni a wybieram sie do Chorwacji, kierunek Dubrownik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, uwielbiam północne Włochy ;)) a od Wenecji mogłabym się uzależnić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj ile mozesz i przywiez mnostwo pieknych zdjec, z ktorymi potem podzielisz sie na blogu. Chetnie zobacze takie nie z przewodnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dolce vita ! :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale masz super- buziaki i milego odpoczynku:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. te widoki przepiękne, jak z filmu :) oczywiście takiego romantico!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz niesamowicie. Toskania to marzenie wielu w tym moje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę ! Uwielbiam Włochy, za przepiękne widoki, za jedzenie i za ludzi tam mieszkających. Udanego urlopu :) czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie. Przez Toskanię tylko przejeżdżałam, ale marzy mi się miesiąc w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i życzę udanego urlopu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pękam z zazdrości, piękne widoki! baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:) Wybraliście się tam samolotem?
    CZekam na więcej zdjęć i relacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana życzę wspaniałych ciepłych i niezapomnianych wakacji, nabrania sił i szczęśliwego powrotu do kraju. pozdrawiam z deszczowej Ojczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o podróży do Włoch! Udanego pobytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Toskania to jedno z miejsc do których bardzo, ale to bardzo bym chciała pojechać... Zazdroszczę :) I życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy to ja byłam w Wenecji...oj, dawno już. Byłam dwa razy i za każdym razem mi się podobało. Pamiętam te chmary gołębi, tłumy turystów i ten klimat :)

    Krzywa wieża w Pizie robi wrażenie :)

    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. La viva italia! Marzy mi sie toskania.... Może pewnego dnia? :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. La viva italia. Marzy mi sie toskania...szczególnie po filmie ,, w słońcu Toskanii "

    OdpowiedzUsuń