9 maja 2013

Kobiety idealne

Witajcie drodzy czytelnicy! 

Kolejny pracowity tydzień powoli dobiega końca a ja mam wrażenie, że ostatnie dni są zdecydowanie krótsze od poprzednich. Po powrocie z pracy mam wiele spraw do załatwienia i brakuje mi czasu na spotkanie z Wami. Dzisiaj znalazłam chwilę dla siebie i popołudnie spędziłam z niezwykłymi kobietami. Piękna Monica Bellucci i zjawiskowa Beyonce to według mnie kobiety idealne, które (zapewne) są inspiracją nie tylko dla mnie. 

Jeszcze kilka dni dzieli mnie od tegorocznego urlopu. Pierwszy raz od dawna czuję, że jest on po prosto konieczny. Mam obniżoną koncentrację, a wolny weekend nie wystarcza mi na regenerację sił i czuje, że potrzebuję wypoczynku trwającego zdecydowanie dłużej. Wcześniej czeka  mnie jeszcze trochę pracy, ale nie ukrywam, że myślami jestem już daleko stąd. 






24 komentarze:

  1. Tak,sesja Monici w HB jest po prostu cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to w Elle piękna Cielecka - dla mnie kobieta idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monica jest piękną kobietą, Beyonce jakoś mnie nie urzeka.

    Asiu z twittera wiem że wkrótce rozpoczynacie podróż po Włoszech, może przygotowałabyś post na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu napiszę coś więcej o naszych planach. Mam też nadzieję, że na bieżąco będę mogła relacjonować podróż :)

      Usuń
  4. Kobieta o nieziemskiej urodzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Monicę i magazyny kobiece. Każdy potrzebuje odpoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze jedno, czy to lakiery Loreala na zdjęciu? Jak się sprawują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) Testuję je dopiero bo są świeżym nabytkiem. Jak na razie mogę napisać, że kolory są boskie i już mam ochotę na kolejne.

      Usuń
  7. Jestem wielką fanką urody Beyonce ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uwazam ze sa inspirujace poniewaz nie sa idealne, sa takie jak wiekszośc z nas, ciezko pracuja aby ośiągnąc cel w zyciu, moze na tych zdjeciach wygladaja na idealne wrecz niedostepne i nierealne, ale mnie inspiruja gdyz wiem ze po zejściu ze sceny gdy juz zgasna swiatła sa kobietami, matkami, żonami... tak jak my

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie mogę doczekać się urlopu, ale już tylko miesiąc ;) Wspaniałego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i to ja rozumiem! Takie ciała są sexy i kobiece :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Monica mnie oczarowała. Jest sposób postrzegania świata i styl bycia może być wzorem dla innych.
    Życzę Ci wiecej czasu dla siebie i oczywiscie udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery są śliczne...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Beyonce! Widzialas dokument o niej pt Life is but a dream? Polecam, bardzo inspirujaca kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kobiety, ciekawe stroje doskonałe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bellucci jest zjawiskowa, ale fenomenu tej drugiej pani chyba nigdy nie zrozumiem. Głos ok, brzydka nie jest, ale jakoś nigdy mnie nie oczarowała. Za to Monice bym się chętnie oświadczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bellucci zdecydowanie tak. Beyonce to zwykła mulatka, która bez speców od wszystkiego wygląda jak przeciętna grubaśna, łysawa babka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokąd się wybierasz na urlop?
    Bardzo lubię taki relax przy kolorowej kobiecej prasie. Ciekawa jestem czasopisma Bazar, to jakaś nowość na rynku, prawda?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka, do Włoch. Wenecja, Florencja, Rzym ... :)

      Bazaar polecam, ukazały się już 3 wydania polskiej wersji i jestem bardzo na TAK! Moda, uroda i piękne zdjęcia.

      Usuń
  18. Szkoda, że to już ostatnie numer Harper's Bazaar w Polsce. Wkrótce ma być całkowicie wycofany. Albo ten albo następny numer ma być już ostatnim...

    OdpowiedzUsuń
  19. PIekny, profesjonalny blog! Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń