13 kwietnia 2013

Wiosenne nowości w szafie - szpilki i baleriny ZARA WIOSNA/LATO 2013

Znalazłam w końcu buty, których szukałam bardzo długo. Czarne, klasyczne, zamszowe szpilki czekały na mnie w ZARZE. Mierzyłam je kilkakrotnie w sklepie stacjonarnym, ale ostateczne zamówienie złożyłam w sklepie on-line. Lubię ten sposób zakupów, bo wtedy dostaję całkowicie nową parę, która jak zauważyłam wygląda jeszcze lepiej niż w stacjonarnym sklepie. Zamówiłam również czarne skórzane baleriny, które także wcześniej dokładnie obejrzałam. Mam kilka butów kupionych, w ZARZE (np. te w lamparcie cętki)  i ze wszystkich jestem zadowolona, więc chciałabym, aby i te zakupy były udane. 

Miłego weekendu kochani! 








41 komentarzy:

  1. Piękne klasyczne buty :) Co do zakupów online myślę, że masz rację. Często bywa tak, że jeden z butów jest zwyczajnie rozciągnięty i ten dziwny moment kiedy jeden pasuje, a drugi nie do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się takie szpileczki z czubami mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie - mierzyłam kilka model iw sklepie i niestety zawsze któryś jest porozciągany po bokach :/ dramat :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak się noszą szpili z ZARY ale na balerinach już trzy razy się zawiodłam. Zamawiałam z ZARY trzy razy baleriny i były niewygodne, w jednych czułam się jak w skarpetkach i miały tak cienka podeszwę ze wyczuwałam kafle podłogowe :) Na pewno zależy od modelu, ja niestety 3 razy odsyłałam buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham szpilki, te są piękne :D Sama mam nawet takie czarne z Zary, bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki genialne, wyślę, że to taki zakup na lata.
    Będą Ci pasowały prawie do wszystkiego i na każdą okazję.
    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymierzyłaś kilkakrotne, a potem ktoś inny ma to kupić...:/ Narzekasz, że w sklepie nie ma idealnych par, a sama się do tego przyczyniasz. To nielogiczne. Pomyśl nad tym. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie bardzo rozumiem Twój punk widzenia, ale oczywiście go szanuję. Jeśli istnieje taka możliwość to z niej korzystam. Gdyby było to w jakiś sposób prawnie zabronione to z pewnością bym tak nie zrobiła. Nie rozumiem dlaczego piszesz też o narzekaniu. Ja po prostu ucieszyłam się, że dostałam idealną parę. Być może potwierdza to stwierdzenie, że optymiści i pesymiście inaczej odbierają otaczający nas świat :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jakoś nie jestem przekonana do butów z Zary. Jakość u nich pozostawia wiele do życzenia. Ale dzisiaj za pożądne buty to trzeba naprawdę pożądanie wybulić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się lepsze i gorsze modele ( ja trafiłam zarówno na jedne i drugie. Szkoda, że to co piszesz o cenach jest prawdą. Sama zastanawiam się czasem dlaczego coś jest takie drogie :(

      Usuń
    2. Niestety, tyle tandety jest na rynku dzisiaj. Kiedyś produkowali mniej ale jakościowo było pożądne, bo jak ktoś miał rodzinny biznes to nie chciał mieć złej opinii. Dzisiaj wiele firm produkuje tanio w Azji, bo ludzie sa nastawieni na ilośc, niż jakość. Co sezon nowe modele, to nie ma co wydawac za dużo bo zaraz bedzie nie modne, a każdy chce wyglądać jako tako na czasie. Mimo ze do jakości nie jestem przekonana to sama mam dwie pary butów z Zary. Jedne tak stopy obrabiaja i za Chiny nie da rady ich jakoś roznoscic żeby były miękkie bo sa z tańszych materiałów. Drugie kupiłam bo były fajne.

      Usuń
  9. piękne i klasyczne<3 obie pary wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze buty bardzo wpadły w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i do wszystkiego będą pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne szpileczki. Do spódnicy sukienki rewelacja. Balerinki naprawdę warte uwagi lubię klasyczny wygląd...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kosztowały te szpileczki?
    Ja podobne kupiłam w H&M za 80 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 249 zł tutaj bezpośredni link do butów http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358009/1049846/CZ%C3%93%C5%81ENKA+ZE+SZPICEM

      Widziałam te o których chyba piszesz w H&M, moja koleżanka ma takie i jest z nich bardzo zadowolona.

      Usuń
  14. szkoda, ze kupujesz w Zara. Produkuja w najdalszych zakatkach swiata, wykorzystujac tamtejszych pracownikow ( nierzadko dzieci ! ) w nieludzki sposob, jednoczesnie zasspokajajac swoja chciwosc i wychodzac naprzeciw skapstwu swoich zachodnich klientow.
    Na pewno sa krajowi producenci, ktorzy tworza lokalne miejsca pracy oraz placa podatki, z ktorych korzysta takze spoleczenstwo.
    ~Bo

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki piękne, balerinki mnie nie ujęły , poza tym mam złe wspomnienia z balerinkami z Zary

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpilki<3 chcę kupić coś podobnego na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jedne i drugie fatalne, zero polotu, nuda.

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki za podpowiedz o zakupach online. jakos nie wpadlam na to, ze jak nie ma mohegi numeru, badz but jest znoszczony w sklepie, to mozna przecie zakupic go online. (tylko tutaj dochodzi jeszcze koszt przesylki)

    www.malachitt.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bym nie mogła butów przez internet kupić, nawet gdybym zmierzyła rozmiar w sklepie.
    Mam takie te nogi dziwne, że potrafię przez godzinę wybierać buty między tymi samymi rozmiarami, bo ciągle coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu tak samo pisałam na blogu i .... nie miałam w czym chodzić. Przemogłam się, zaczęłam zamawiać przez internet i jest naprawdę dobrze. Jeśli coś mi nie pasuje - odsyłam lub oddaję w sklepie :) Niestety problem z dopasowaniem buta pozostanie chyba do końca życia.

      Usuń
  20. Piekne zakupy,mam dużą złabośc do butów:P A te baleriny skórzane ile kosztowały? Cudneee

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już ostatnio marzę i śnię o takich szpilkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty pierwsza klasa!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szpilki piękne, klasyczne, eleganckie - sama takich szukam, ale niestety w moje Zarze nie było moich rozmiarów, ani tych ani skórzanych, więc nie zaryzykuję kupna online bez mierzenia :-( baleriny również super - klasyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio kupiłam te same balerinki tylko w wersji rudo-brązowej. Są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  25. dziś zakupiłam te baletki w brązie, mam nadzieje ze troche się rozchodzą mam wrażenie że są odorobinę ciasne. Spzilki klasyczne , idealne :)

    OdpowiedzUsuń