26 kwietnia 2013

Happy weekend

Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się na rozpoczynający się właśnie dla mnie weekend. Ostatnie tygodnie mojego życia są wypełnione różnymi zajęciami (które niekoniecznie sprawiają mi radość) do granic możliwości, więc tym bardziej cieszę się na dwa wolne dni, które będę mogła spędzić w całości tak jak tego chcę. Nie będę wylegiwać się na kanapie, a raczej spędzę je bardzo aktywnie. Będzie czas na naukę, poranną kawę wypitą w budzącym się do życia mieście i relaks z farbami. 

Przeczytałam ostatnio, że "Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach" - piękne i jakże prawdziwe. To właśnie mój cytat na następne miesiące. Wierzę, że działanie napędza rozwój. Pomimo wielu trudności i gorszych dni mam nadzieję, że wystarczy mi sił na realizację zamierzonych celów. 

Bawcie się dobrze w weekend! 




   | 3 | | 5 | 6

12 komentarzy:

  1. milego weekendu w takim razie zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne powiedzenie no i naprawdę prawdziwe ;)nasz weekend także zapowiada się aktywnie, odwiedza nas rodzinka i może nawet rozpoczniemy sezon grillowy ;D szkoda tylko, że póki co drinkować nie mogę;) pozdrawiamy i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to prawdziwe co napisałaś na końcu! Ja też tak uważam i uważam, że jak robi się coś z pasją i wielką miłością to zawsze skończy się to sukcesem! Aktywnego i fajnego długiego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tak, że nienawidzę leżącego weekendu,kiedy mam czas maluję, staram się go spożytkować, tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój blog :) Udanego weekendu! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach" - piekne musze zamapietac - udanego weekendu agata

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uważam, że gdy działamy i próbujemy odczuwamy prawdziwe spełnienie - nawet gdy nie zawsze wychodzi ;d
    Udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Również pięknego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywaj Kochana i wykorzystaj ten czas na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dążeniu do celu ja również ostatnio mam masę zajęć, jednak cieszę się że ludzie jeszcze mnie potrzebują ;)
    Miłego relaksu
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń