15 kwietnia 2013

Balkon nie musi być nudny

Znalazłam kilka bardzo ciekawie zaaranżowanych balkonów i postanowiłam pokazać je również i Wam. Nawet niewielka przestrzeń może być zagospodarowana w ciekawy sposób. Balkony to przedłużenia mieszkań, ale bardzo często nie są one wykorzystywane. Osłonka w postaci parawanu i parasol to tylko jedna z propozycji by balkon stał się bardziej przytulnym miejscem. Początek wiosny to dobry moment na zmiany. Jeśli macie balkon, na którym nic ciekawego się nie dzieje, zastanówcie się, w jaki sposób możecie go ożywić. Czasem wystarczą krzesła, stolik, kilka doniczek z kwiatami i kolorowe poduszki by miejsce nabrało nowego klimatu. 

Powodzenia! 













                                                       1 | 2 3 | 4 5 | 6 7 | 8 9 | 10  

                                  
Kilka przedmiotów za pomocą, których możesz sprawić, że zwykły balkon stanie się przytulnym miejscem do odpoczynku. 





Balcony



28 komentarzy:

  1. Jak mi sie marzy balkon. Docenilam go dopiero kiedy wyjechalam z Polski. W domu rodzinnym moja mama miala przepieknie przystrojony, ze stolikiem i krzeslami. W cieple dni pilysmy tam kawe, jadlysmy razem obiad lub kolacje. W lecie potrafilysmy siedziec do pozna i opowiadac. No i oczywiscie PRANIE! Jaki to komfort moc je powiesic na 'powietrzu'. Na razie nie zapowiada sie, by mi go dobudowano :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten na 4 zdjeciu najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba wielkiego nakładu pieniężnego według mnie by stworzyć przyjazny i funkcjonalny balkon troszkę zieleni jakieś fajne siedzisko i balkon może być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przegląd:) rzeczywiście wystarczy że doda się kilka przedmiotów, a balkon może stać się bardzo przytulnym miejscem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie :) świetne inspiracje :) marzy mi się taki balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne inspiracje :) Też bym chciała mieć taki piękny balkon :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga aranżacja balkonowa jest boska :D Ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się białe balkony, gdzie na sofach królują poduszki :) tylko jakby to się sprawdziło podczas deszczu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj marzy mi się taki balkon .... nawet malutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A pamiętacie balkon 'Magdy M' ? Swego czasu chciałam taki mieć. Teraz tez bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo dobrze :) Do tej pory go pamiętam, był bardzo ładny i przytulny.

      Usuń
  11. Bardzo przytulne kąciki ;) Ja właśnie dziś sadziłam bratki w moim blokowym ogródku więc oficjalnie sezon otwarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne kąciki, i dowód na to, że każdą nawet najmniejszą przestrzeń da się pięknie wygospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na swoim balkonie zrobiłam ostatnio porządki po zimie. Nie mogę się doczekać kiedy posadzę kwiatki w doniczkach. Jeszcze tego nie zrobiłam, ponieważ boje się ze zmarzną. W Szwecji wiosna idzie żółwim tempem ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam, że nawet najmniejszy balkonik może być piękny, pełny wdzięku i zieleni :)) wiadomo, że marzy mi się trochę większy, ale na pewno z drewnianymi mebelkami i kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, nie wyobrażam sobie mieszkania bez przytulnego balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę się doczekać maja, gdy już na dobre będę mogła zająć się swoim malutkim balkonem. Wsiądę na rower, tak jak co roku, pojadę do Castoramy, centrum ogrodniczego, kupię kwiatki, które włożę do koszyczka rowerowego, 10kg ziemi do plecaka na plecy i tak pojadę do domu urządzać balkon. Trasę tą pewnie wykonam ze 4 razy, ale uwielbiam ten czas, gdy z koszyka wystają pelargonie, słoneczniki, zioła, a ludzie ze zdziwieniem oglądają się za tym dziwnym rowerowym zjawiskiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu "ze zdziwieniem"? Raczej z podziwem - bo to piękny widok: wiklina, zioła, kwiaty...:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. a ja właśnie poszukuję swoich inspiracji na swój balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te duże lampiony na balkonie. Świetne inspiracje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że szwedzkie balkoniki inspiracją :). Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. You have made some decent points there. I looked on the internet for more information about the issue and found most people will go along with your views on this web site.


    Feel free to visit my web-site; weź chwilkę przerwy i poczytaj - kosmetyki dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj:) bardzo podoba mi się Twój blog, już od dobrej chwili go przeglądam.

    Światełka na balkonie to naprawdę świetny pomysł, chyba przyozdobię nimi duży kwiatek na mojej werandzie.
    Pozdrawiam serdecznie, Jola:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ bym wykorzystała część z tych inspiracji na swoim tarasie, jednak na chwilę obecną nie mam jeszcze balustrady ;/ Bardzo przytulne balkony!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne balkonowe inspiracje. Ja niestety za wiele czasu na swoim spędzać nie mogę, gdyż balkon mam wystający i trudno odseparować się od sąsiadów:)

    OdpowiedzUsuń