10 marca 2013

Wizja

Przeglądanie magazynów o wnętrzach lub stron internetowych o takiej tematyce zawsze działa na mnie relaksująco i odprężająco. Wczoraj kupiłam nowy numer Elle Decoration i dzisiaj miałam czas by spokojnie go przejrzeć. Jest to jeden z moich ulubionych, polskich magazynów o wnętrzach. Kiedyś kupowałam go sporadycznie, a ostatnio kupuję regularnie. Marzenia o własnym mieszkaniu stają się coraz bardziej realne i pomimo tego, że jeszcze trochę czasu upłynie zanim zacznę wybierać dodatki ;) to nie przeszkadza mi to w  tym by sukcesywnie budować wizję tego jak ma wyglądać. 


Cytując naczelną polskiego wydania Elle Decoration: "Bądźmy dla siebie dobrzy na wiosnę!"







20 komentarzy:

  1. Fajne czekoladki. Szklanka z Ikei jest najlepszą jaką kiedykolwiek miałam, tania i dlatego mam ich już 10szt. Nie znam magazynu, nie czytałam - na pewno kupię bo też interesuję ostatnio dekoracją wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole WERANDE. Jakos lepiej mi odpowiedaja wnetrza jakie sa tam pokazywane. ELLE jest bardziej sfokusowana na dodatki wg mnie :)

    Milej niedzieli!


    www.malachitt.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Werandę też lubię, tak samo jak Dom i Wnętrze - piękne zdjęcia!

      Wzajemnie!

      Usuń
  3. muszę zaopatrzyć się w ten magazyn - akurat planuję nowe mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magazyny wnętrzarskie są doskonałe do relaksu, polecam też nowe Moje Mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim wypadku minie jeszcze tyle czasu zanim postawię stopy w moim własnym M, że wolę sobie smaka nie robić...
    aczkolwiek wiem jak wspaniale jest urządzać mieszkanie w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Uwielbiam przeglądać takie wnętrzarskie gazety! :D Tyle inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. My właśnie wczoraj zrobiliśmy przemeblowanie do godziny 23 się bawiliśmy i sprzątaliśmy, ale teraz jest wszystko na swoim miejscu i przede wszystkim jest czysto! Marzy mi się toaletka w sypialni, ale to dopiero po remoncie , na chwilę obecną musi mi wystarczyć przemeblowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubie ten magazyn. Miesięcznie wydaje ok 50zł na photo,charaktery i elle ale są po brzegi naładowane informacjami i analizuje je po kilka razy. Opłaca się ;) a wnetrza w tym numerze są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie niedługo czeka przeprowadzka :) Juuupi co prawda już jakieś pomysły mam, ale myślę, że więcej się urodzi już jak będziemy na miejscu :) Stawiam na prostotę i elegancję :) Zobaczymy co nam wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne motto na wiosnę :) muszę sobie zapisać gdzieś w widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam już tyle wizji, że potrzebowałabym co najmniej trzech mieszkań do zrealizowania wszystkich pomysłów ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam ideat ... elle to nie polski magazyn

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wpisy :)
    I popierając wyżej Paulę, jedno mieszkanie to u mnie zdecydowanie za mało chyba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł.
    Zapraszam do mnie, blog o odchudzaniu i nie tylko. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń