28 marca 2013

Paczka z Ameryki

Agnieszka - Nissia zrobiła mi piękny prezent. Kilka tygodni temu (niesamowite jak ten czas szybko płynie!) przyszła do mnie paczka a w niej mnóstwo pięknych rzeczy. Od momentu gdy paczka znalazła się w moich rekach nie mogłam się doczekać chwili w której ją otworzę. Gdy już to zrobiłam - cieszyłam się jak dziecko. Z paczki wydobył się piękny zapach, intensywny ale niezwykle świeży. Po chwili już wiedziałam, że odpowiada za niego kula do kąpieli LUSH. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami LUSH i teraz już wiem dlaczego tak często zachwycacie się zapachem tych kosmetyków. W paczce znalazłam świecę zapachową Diptyque - zapach BAISE o której marzyłam. Perfumy CLEAN - Warm Cotton - p.s  Aga ja wiem, że ty wiesz ;) Lakier Essie w obłędnym kolorze Rose Bowl oraz kultowy balsam do ust EOS, którego jeszcze nigdy nie miałam okazji używać - pachnie malinami! To jeszcze nie wszystko, dostałam różowy notes z zabawnym hasłem, który od razu znalazł swoje zastosowanie, breloczek, magnes na lodówkę oraz wielki kubek Starbucksa prosto z NY.  

Agnieszko jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za paczkę pełną cudowności i przesyłam :* 












58 komentarzy:

  1. ahh! świetna paczka :) aż miło patrzeć :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna paczka! Najbardziej zazdroszczę Ci tego piękne kubka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, swietna paczka! notes i kubek bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną paczuszkę dostałaś! A ten kubek jest wprost rewelacyjny :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczka ;)
    a notes i kubek po prostu genialne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle fajnych rzeczy.. a my Starbucksem się podniecamy! Magia marki, ba sama mam taki samkubek z NY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowne rzeczy, ależ Ci zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. notes jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Starsznie jestem ciekawa tej kuli z lusha- u siebie jeszcze jej nie widzialam :(
    Ogolnie paczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miła niespodzianka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. да, классный подарок!!! Эмма, я из Украины, читаю с удовольствием твой блог, гугл мне его любезно переводит)
    Юля

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paczka :) Kubek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko! Znowu ten bajeczny kubek i ten notes boski :D Już żałuję, że nie mam znajomego w Ameryce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek z notesem są najlepsze :) A kolor lakieru po prostu śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna paczka, a zdjęcia prześliczne :) przypomniałaś mi o Lushu, będąc w Niemczech muszę sobie coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne i pięknie sfotografowane :)
    Mam taką świeczuszkę. Ciekawe jak pachną perfumki..

    OdpowiedzUsuń
  17. kubek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka miła paczka! Więcej takich życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja pachną te perfmy? a tak wogóle - paczka marzenie ...ehh wszystko jest takie piękne,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie pachną jak świeżo wyprane pranie schnące w słońcu :)

      Usuń
  20. Cieszę się, że się cieszysz :))) A jak perfumy ? Zapach taki o jakim myślałaś ? Przyznam, że testowałam w Sephorze i w zapach śliczny ale na mojej skórze nie rozwija się ładnie :( PS. Ja nie wiem o czym ty wiesz i ja powinnam wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy są idealne. Zapach na mojej skórze utrzymuje się cały dzień. Rozwija się i nuta cytrusowa powoli zmienia się w ciągu dnia na łagodniejszą :)))

      Usuń
  21. ja chce taki kubek!! :) i 3\4 tej paczuszki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam paczka z Ameryki i od razu wiedziałam, że od Agnieszki. :)
    Super zawartość, notes i kubek piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubek genialny! :D Cała reszta też :)

    Pozdrawiam
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym dała za ten notes... szkoda że u nas takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko, też chcę taki notes! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Notes jest super! :) Ale kubek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem wielką fanką kubków, Twój jest genialny, ah marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny kubek i notesik :))

    OdpowiedzUsuń
  29. mam własnie ten lakier z essie na paznokciach, kupiłam, bo właśnie u Agi go zobaczyłam i uwielbiam ten kolor!;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej ojej nie posikaj sie ze szczescia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty nie posikaj się z zazdrości ;D

      Usuń
    2. No posikałam się na widok kubka i lakieru :D

      Usuń
    3. Bardzo proszę o bardziej wyważone i eleganckie wypowiedzi. Poważnemu człowieku nie przystoi tak się wyrażać ;) W przeciwnym razie będę zmuszona usuwać takie komentarze.

      Usuń
  31. same cuda! oddaj mi kubek! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. przeczytałam w komentarzach powyżej, że perfumy te pachną jak świeże pranie (ja dostałam wyczekane Revlon Charlie White - zapach wiosny za jedyna 19,99zł ) zatem muszę popędzić do Sephory to koniecznie zbadać :)
    Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jej jak mi sie spodobal ten kubek ja jestem fanatyczką kubków. Chcę taki....

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna paczka :) o takim kubku marzę już jakiś czas, mam nadzieję, że kiedyś dane będzie mi kupić go osobiście w NYC :D

    OdpowiedzUsuń