26 marca 2013

LIERAC DIOPTICALM

Łagodzący balsam do okolic oczu LIERAC DIOPTICALM był dla mnie ratunkiem w ciągu zimowych miesięcy. Kupiłam go w listopadzie i dzielnie służył mi przez te ostatnie kilka miesięcy. Pisałam o nim w tym poście

Krem ten można stosować codziennie, zarówno rano jak i wieczorem nakładając a raczej wklepując cieniutką warstwę w okolice oczu. Nie jest to jego jedyne zastosowanie, bo można również nanieść na okolice oczu grubszą jego warstwę (wytrzeć nadmiar wacikiem po 5 minutach) i potraktować go jako odżywczą maskę. Mnie ten drugi sposób nie odpowiada, ponieważ większa ilość kremu powodowała, że rano budziłam się z cieniami pod oczami i zrezygnowałam z tej opcji. 

Balsam redukuje oznaki zmęczenia i podrażnienia wokół  oczu. Odpowiada za to ekstrakt z lipy i ślazu. Oczekiwałam od niego nawilżenia i złagodzenia napięcia skóry wokół oczy, która już w listopadzie zrobiła się przesuszona. Krem spełnił moje oczekiwania i ładnie nawilżył te okolice. Polubiłam ten krem, ponieważ nie uczulił mnie i po aplikacji nie czułam pieczenia - jest naprawdę bardzo delikatny. 

Zamknięty jest w malutkiej metalowej (?!) tubce, dzięki czemu można go zużyć prawie do ostatniej kropelki. Jest wydajnym kosmetykiem, bo już niewielka jego ilość wystarcza by nawilżyć okolice oczu. Jest ważny przez 6 miesięcy od otwarcia, a mnie służył przez ok 4 miesiące (prawie) codziennego stosowania. 

W tym momencie nie kupię kolejnego opakowania, ale być może wrócę do niego znów w okresie jesienno-zimowym. Teraz planuję kupić kosmetyk o działaniu przeciwzmarszczkowym i zastanawiam się nad serum z Pat &  Rub   lub kremem LIERAC o działaniu właśnie przeciwzmarszczkowym. Mam jeszcze kilka dni na zastanowienie bo obecny krem wystarczy mi właśnie na te kilka dni. 









Jak prawidłowo nakładać krem do okolic oczu? Poniżej fajna instrukcja pochodząca ze strony thebeautydepartment.com. 



12 komentarzy:

  1. Z Pat&Rub polecam pod oko ale krem,jest naprawdę świetny. Z lierac nie miałam jeszcze kosmetyków pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. instrukcja świetna, nie wiedziałam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to prawda, na to wygląda, że ja zawsze źle aplikowałam:) dziękuje:)

      Usuń
  3. a u mnie dzisiaj na blogu recenzja balsamów do ust Lierac ;)
    nie miałam jeszcze kremów pod oczy Lierac, zainteresowałaś mnie tym produktem i teraz może nie, ale właśnie na następny sezon jesienno-zimowy pewnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to juz wiem, czemu mam zawsze opuchniete oczy rano :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy ale ponoć to bardzo dobra marka :) kto wie co za jakiś czas wyląduje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia czy to Twój mąż jest właścicielem firmy PRGALBUD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mój mąż nie jest właścicielem takiej firmy.

      Usuń
  7. bardzo fajny kosmetyk :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm ciekawy zważywszy czegoś poszukuje nowego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem z pat@rub jest bardzo fajny, i bardzo wydajny. Ale właściwości przeciwzmarszczkowych nie zauważyłam jeszcze, a kupiłam go sobie na dzień kobiet;D Dzięki Twojej instrukcji już nie będę tak aplikować kremu, ale co w związku z tym z zmarszczkami tuż pod okiem? Jak z nimi walczyć jak tak blisko oka niby nie można aplikować kremu..? Mam takie dwie widoczne kreski tuż pod okiem;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale podobno nasza skóra jest jak gąbka i "pociągnie" sobie ten krem tam gdzie będzie go potrzebować w odpowiednich ilościach :)

      Usuń