7 marca 2013

Inspiracje: łazienka

Pisałam Wam już o moich upodobaniach jeśli chodzi o sypialnie i kuchnie. Tym razem postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć, pięknych według mnie łazienek. Moja wymarzona łazienka musi być jasna - by poranki w niej spędzone były radosne i energetyczne a wieczory wyciszające i relaksujące. Kolory dominujące to biel i pastele. Do takiej kolorystyki idealnie pasują dodatki w kolorze złotym, srebrnym lub intensywnych kolorach np. różu. Idealne będą również świeże kwiaty i świece. Niezwykle istotne jest również odpowiednie oświetlenie - myślę, że lampa z tysiącem kryształków spisze się doskonale. 


Jestem ciekawa jakie są Wasze preferencje jeśli chodzi o łazienkę? 


łazienka


14 komentarzy:

  1. Lubię jasne łazienki z wanną, a nie prysznicem. Moim marzeniem jest wanna na złotych nóżkach;) Do tego miękkie dywaniki w kolorze złamanej bieli i wazon z liliami, duże lustro i szafa na kosmetyki oraz ręczniki. U sufitu żyrandol z kryształkami. Zawsze też marzyłam o oknie, aby leżąc w wannie móc podziwiać niebo, ale o ile taką łazienkę mogłabym kiedyś mieć to na okno w bloku nie mam najmniejszych szans...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanna marzenie! Mogłabym tam zamieszkać. Łazienki w blokach też mają okna :)

      Usuń
    2. Ale brakuje dyskrecji. Leżenie w wannie, na którą mają stały podgląd sąsiedzi byłoby delikatnie powiedziawszy mało przyjemne, ale przecież marzenia są po to, aby je spełniać, prawda?

      Usuń
    3. Wszystko zależy od miejsca :) A marzenia? Są motorem do działania :) i muszą się spełnić!

      Usuń
    4. Dopóki nie odkryłem Twojego bloga miałam w to znacznie mniej wiary niż teraz:) Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń;)))

      Usuń
  2. ja ostatnio stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może 'zabrzmie' dziwnie, ale biale lazienki wg mnie wygladaja bardzo sterylnie, czysto. Taka dla mnie ma byc. :)Podobaja mi sie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała łazienka to świetny pomysł, za moją przyczyną u nas 2 lata temu taka powstała(z niebieską mozaiką na podłodze i błękitnymi szafkami), jednak znalezienie ładnych białych kafelków to był wielki problem, bo wtedy były modne beże i brązy, w temacie lampy też popieram, super sprawdzają się w łazienkach "nie łazienkowe" lampy;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś marzyłam o takiej łazience, a jak przyszło co do czego, to zestawiłam krem z brązem i o dziwo też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie biala - ta z ostatniej fotki po prawej jest sliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo w moim stylu, przejrzyste, klasyczne..;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biel w każdej postaci i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podobają wszystkie łazienki :) białe, szare, ciemniejsze, klasyczne i nowoczesne:) Ważne żeby łazienka pasowała tez do innych części mieszkania. Ja mieszkam na parterze i mam doże okno ale jest ze szkła przez które nic nie widać, widoków podziwiać nie mogę ale za to mogę mieć roślinkę w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie będzie musiała być obszerna wanna (najlepiej taka która pomieści dwie dorosłe osoby :) ) i prysznic dla wygody. I też powinna być jasna, z dużym lustrem i obowiązkowo dwa zlewy :)

    OdpowiedzUsuń