25 marca 2013

Beautiful lies

Wczorajszy dzień rozpoczęłam w towarzystwie Audrey Tautou. Obejrzałam  film De vrais mensonges - polska nazwa filmu to Kłamstewka. Akcja filmu rozpoczyna się w piękny słoneczny poranek. Główna bohaterka Emilie, którą gra Audrey dostaje anonimowy list, który daje jej nadzieje na uratowanie matki, która po odejściu męża wpadła w depresję. Byłam ciekawa tego filmu bo czytałam, że można w nim znaleźć wiele podobieństw z Amelią - filmem dzięki któremu pokochałam Audrey. 

Poniższe zdjęcia zrobił fotograf Ralph Wenig. Jeśli zdjęcia się Wam spodobały i macie ochotę jeszcze przez chwilę poobcować z tym rodzajem piękna to koniecznie odwiedźcie jego stronę. Te zdjęcia mają w sobie niesamowite pokłady magii! 

Miłego tygodnia kochani! 









17 komentarzy:

  1. Trzeba jej przyznac, że jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są na prawdę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia to prawdziwa sztuka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To moja ukochana aktorka, ma w sobie tyle ciepła i jest tak niesamowicie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sesja, urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma coś w sobie co przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Audrey piękna jak zawsze, ale film słaby, szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, obejrzałam do końca z uwagi na piękną słoneczną scenerię i Audrey ale historia nie porywa.

      Usuń
  10. popraw "niesamowite pokłady magi" na "niesamowite pokłady magii" :) jedna literka, a jak zmienia znaczenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ją, za wdzięk, urodę, humor :) muszę zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta sesja. :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń