1 lutego 2013

Jeszcze lepiej

To był dobry tydzień i teraz czas na jeszcze lepszy weekend. Po pracy zajęłam się mieszkaniem a teraz wybieram się na drinka z koleżankami. Pamiętam czasy, gdy wychodziłam ze znajomymi co weekend na imprezę lub po prostu posiedzieć przy kieliszku wina. Teraz te wyjścia zdarzają się coraz rzadziej, ale wcale tego nie żałuję. Więcej czasu poświęcam sobie, doceniam chwile spędzone tylko we dwoje i cieszy mnie pieczenie ciasta w piątkowy lub sobotni wieczór. Każdy czas w naszym życiu ma swoje znaczenie i najważniejsze według mnie jest to, by przeżyć życie w zgodzie z sobą i niczego nie robić na siłę, choć nie zawsze jest to łatwe. 

Życzę Wam przyjemnego piątkowego wieczoru!

weheartit.com

11 komentarzy:

  1. Warto doceniać każdą chwilę w naszym życiu. Udanego weekendowego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu prowadzę życie "we dwoje", niestety nie każdy znajomy to rozumie, czego tłumaczyć nie będę, ale to mój wybór i tyle. Moim życzeniem było by tylko żeby ludzie szanowali wybór innych, a nie patrzeli tylko ze swojej perspektywy.
    Pozdrawiam Maya!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego weekendu jak najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety tak nieudolnie próbowałam przystosować się do życia "we dwoje", że zostałam spowrotem singlem :( więc szacunek ze postawilas spawe tak jasno!

    OdpowiedzUsuń