2 lutego 2013

BLUZA + JEANSY

Moje wczorajsze nadzieje na udany weekend jak na razie spełniają się w pełni.   Wieczorem przyszły dobre wiadomości, piątkowa noc spędzona z dziewczynami była udana, dzisiejszy poranek również. Rozpoczęłam go od dobrego śniadania a później zabrałam się za porządki w szafce z kosmetykami. Przy okazji zajęłam się pędzlami do makijażu i porządnie je wykąpałam. Teraz są czyste i gotowe do działania. Po południu wybieram się załatwić kilka spraw i gdy tylko o tym pomyślałam, poczułam wielką ochotę na to by wskoczyć w jeansy i wygodną bluzę. Tak dawno nie chodziłam tak ubrana, że już nawet zapomniałam o tym jakie to wygodne. Jako dodatek wystarczą perfumy CK One i mój ulubiony zegarek Casio. Lekki błyszczyk na usta i jestem gotowa do dalszego działania 

Mam nadzieję, że Wy też macie fajny i pełen uśmiechu weekend



29 komentarzy:

  1. Bluza jednym słowem jest świetna. Taki strój na weekend jest moim zdaniem odpowiedni, bo jest wygodny. Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna bluza, gdzie kupiłaś? ck też lubię, muszę sobie nabyć, ale chciałabym jak kiedyś pisałaś mieć możlwość przelewania do malutkiej buteleczki do torebki, a nie wiem gdzie to zdobyć u mnie...

    super, że możesz spędzać nocki z koleżankami, moje rozjechały się po studiach na cztery strony świata i kontakty uciekły, pozazdrościć ;)

    miłej soboty, pogoda paskudna niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mały atomizer na perfumy kupiłam w Sephorze był w zestawie z miniaturowym lejkiem. Możesz poszukać właśnie tam lub zamówić np. przez internet - tam na pewno znajdziesz coś takiego.

      Usuń
  3. Śliczna bluza!! gdzie można podobną dostać?
    CK wygląda bardziej jak piersiówka z tą zakrętką hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy strój na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spędzać weekendy właśnie w takich strojach!

    OdpowiedzUsuń
  6. moje klimaty! ;) milego popoludnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego dzisiejszego wieczoru i jutrzejszej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz napisać jaki to model zegarka? Właśnie go szukam na allegro.
    Zapraszam do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mogę :) Zegarek to CASIO MTP-1275G. Udanych zakupów!

      Usuń
  9. Bardzo ładna ta bluza i zegarek ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zegarek, zrobiłabyś kiedyś krótką recenzję swoich perfum?
    Udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O swoich perfumach pisałam tu: http://emamija.blogspot.com/2011/01/moje-perfumy.html
      Od tego czasu niewiele się zmieniło. Jeśli masz ochotę, to możesz też poszukać postów o perfumach przez wyszukiwarkę na dole strony :)

      Usuń
  11. Wygodnie ale za to jak uroczo i dziewczęco :) i do tego białe conversiki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie teraz udanego późnego wieczoru i niedzieli, na szczęście my też mamy tak pozytywny weekend :))

    OdpowiedzUsuń
  13. normalnie wszystko bym Ci zwinęła:) zestaw idealny, plus moje ulubione emu butki i weekend udany:) czego Ci życzę ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, bluzę kupiłam już dobrych kilka la temu w Diversie, wiec nie jest to najświeższy zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również w ten weekend stawiam na bluzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham złote zegarki!!! Bluza super, takie zetsaiwnnia kolorów na tych kropeczkach lubię z jeansami na pewno się fajnie prezentowała.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twój zegarek, ja od dawna "jako czasopokazywacza" używam niestety tylko komórki i od jakiegoś czasu tak mi się marzy taki zegareczek. Niedługo mam urodziny więc kto wie ;)
    pozdrawiam
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zbieram na zegarek z Fossila albo Tommy'ego :) ale to się jeszcze okaże. a moim weekendowym najlepszym przyjacielem jest piżamka i bluza całymi dniami najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  19. http://reloj.pl/zegarki-casio-mtp-1275g-9adf-meskie-p-280.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ck one a najlepsze w nim jest to że razem z mężem możemy sobie nim pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Casio :) też mam taki :)

    OdpowiedzUsuń