19 stycznia 2013

Serum

Serum to rodzaj kosmetyku, który zawiera znacznie więcej składników aktywnych niż np. krem.  Z reguły ma konsystencję oleistą, wodnistą lub żelową,. Bardzo szybko wchłania się w skórę i ma (podobno) w krótkim czasie przynosić oczekiwane efekty. W swojej kosmetyczce mam od niedawna trzy kosmetyki w postaci serum i bardzo lubię ich używać. 

















Flavo - C firmy Auriga 
Serum z witaminą C, które ma działanie przeciwzmarszczkowe, napinające i rozjaśniające skórę. Mam wersję z 8 % stężeniem witaminy C, ale na rynku dostępna jest również wersja 15 %, którą mam zamiar kupić następnym razem. Nakładam je co drugi dzień wieczorem, na dokładnie oczyszczoną skórę. Skóra jest napięta i lekko rozświetlona. Wierzę, że działa przeciwzmarszczkowo. 
cena ok. 45 zł 












Regenerujące serum do ust i okolic firmy  Pat % Rub 
Kosmetyk, który jako jeden z nielicznych lub nawet jako jedyny w pełni nawilża moje usta i sprawia, że nie są przesuszone. Wchłania się błyskawicznie i nawet mocno spierzchnięta skóra staje się w kilka sekund miękka, a usta lekko napięte. Stosuję je wieczorem lub przed większym wyjściem jako bazę pod pomadkę. 
cena: 79 zł 




Hydrain 3 Hialuro firmy Dermedic 
Serum o właściwościach nawilżających. Używam go wieczorem, naprzemiennie z serum Flavo C. Zauważyłam, że moja skóra z wiekiem,  a w szczególności zimą, potrzebuje naprawdę silnego nawilżania. Serum zaraz po nałożeniu przynosi ulgę, napięta skóra rozluźnia się i staje się mięciutka. Zdarza mi się stosować je również rano pod makijaż i w tej wersji, jak baza, sprawdza się całkiem dobrze. Piękny, świeży zapach jest dużą zaletą tego kosmetyku. 
cena ok. 40 zł 









Lubicie kosmetyki w postaci serum? Jakie jest wasze ulubione? 
Szczególnie jestem ciekawa Waszych ulubieńców o działaniu silnie nawilżającym. 



Ps. Dziękuję Wam za odpowiedzi pod poprzednim postem - zrobiłam solidne notatki ;) 

28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię serum od Pat&Rub- ekoampułkę nr1,rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, flavo c rowniez uwielbiam :)
    ale jak sie skonczy, przeskocze na cos innego- moze ne eko ampulke od pat&rub ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio próbowałam ekoampułki 1 z Pat&rub i muszę powiedzieć że jest naprawdę fajna!Mogłabyś napisać ceny tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaktualizował post o ceny i są pod opisem każdego z produktów, jednak jak to na rynku towarów bywa, mogą one ulec zmianie ;)

      Usuń
    2. Flavo-C kosztuje ok.120zł, w SupherPharm można znaleźć czasem w promocji kilkadziesiąt złotych mniej, w regularnej cenie najtaniej (ok.99zł) wg mojego rozeznania w doz.pl do odbioru w aptekach, ale 45 zł to niestety tylko w marzeniach :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;) Muszę się rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy serum:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też do tej pory używałam samych kremów, ale chyba czas najwyższy skusić się na jakieś serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z Pat&Rub bardzo bym chciała, natomiast po moich ostatnich doświadczeniach z kremem Dermedic, który spleśniał stanowczo te kosmetyki odradzam :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam jeszcze serum...ciekawi mnie jednak Flavo - C firmy Auriga. Może spróbuję. Od jakiegoś czasu zastanawiam się także nad zakupem i wypróbowaniem jakiegoś kosmetyku z Pat&Rub. Może przyjrzę się bliżej eko ampułkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę coś zasugerować to proponuję masełko do ciała :) Są obłędne!

      Usuń
  9. Nie uzywalam nigdy kosmetykow pat&rub. Wydaja sie byc inetersujace. Moim odkryciem byl olejek arganowy. Niestety zima potrzebuje, rowniez wiekszego nawilzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie to serum Flavo-C, może w przyszłości po nie sięgnę. Moja skóra zimą jest niestety dużo bardziej wymagająca niż zazwyczaj i muszę ją intensywniej pielęgnować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuj serum z granatu z Biochemii Urody. Kosztuje dużo taniej, ma naturalny skład, fantastyczne opinie. Nie ma co przepłacać za markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślę sprawę, ale po moich nieprzyjemnych doznaniach z kremem antyoksydacyjnym tej formy przestałam kupować ich produkty.

      Usuń
    2. Rowniez polecam to serum, chociaz zapach na poczatku wydawal mi sie dziwny, teraz mi sie podoba :)

      Usuń
  12. Ja tylko uzywalam serum z Thalgo.. Ale te Twoje bardzo interesujace;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie świetnie sprawdza się serum nawilżające Tołpa i kapsułki z Alterry :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc Asiu, niedawno odkrylam Twoj blog. Tego samego dnia przeczytalam wszystkie posty tak mnie wciagnal:)
    Zostaje na stałe!
    Jezeli chodzi o serum to obecnie uzywam "GlySkinCare Intense C Serum witaminy C (7,5%)". Za krotko zeby wydawac jakies sądy jednak zauwazylam, ze po nocy skora jest zaczerwieniona, jakby lekko podrazniona... Zaznaczam, ze nie mam skory wrazliwej wiec troche sie zdziwilam.
    MOZE KTORAS Z WAS TESTOWALA JUZ i moze powiedziec cos wiecej?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POPRAWNA NAZWA - "GlySkinCare Intense C Serum (7,5%)" - :)

      Usuń
    2. Katja, bardzo mi miło :) Również jestem ciekawa dlaczego tak się dzieje, bo sama nie znam się na tym.

      Usuń
  15. Ja od kilku tygodni uzywam serum zluszczajace Biodermy - nakladam co 2/3 dni na noc i genialnie oczyszcza cere. Juz widze pozytywne zmiany, np przebarwienia posloneczne sa duzo mniej widoczne, takze polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam flavo-c - fajnie rozjaśnia buzię, ale do nawilżenia potrzebuję czegoś jeszcze, extra działania przeciw zmarszczkowego jeszcze nie zauważyłam, ale może za krótko stosuję, dermedic mnie zainteresowało:)
    do cery z problemami skórnymi (trądzik) polecam Stara mydlarnia - olejek jojoba + melisa :) mi mocno pomógł właśnie do stosowania na noc - jeżeli nie dla Ciebie to może innym dziewczyną przyda się taka wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flavo-C - bardzo kusi, ładne opakowanie z pipetką;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie mozna dostac te serum?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako serum używam rybek Dermogal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie rozważam zakup serum tylko nie wiem, czy jak się używa serum to na to jeszcze daje się normalnie krem? Ale to zapytam sprzedawcy, pewnie będzie wiedział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na serum nakładam jeszcze krem. Delikatna warstewka serum i odrobina kremu. Wydaje mi się też, że wiele zależy od serum, tego jakie ma działanie i tego co zaleca producent :)

      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń