15 stycznia 2013

Rzeczy, które warto kupić na wyprzedażach



Torebki




1. Torebki: Klasyczne modele, bez zbędnych dodatków i udziwnień będą służyć przez długi czas i pasować do wszystkiego co masz w swojej szafie. Warto poświęcić trochę czasu i poszukać idealnego modelu lub założyć mini skarbonkę i zbierać na wymarzony model ;) 


Tory Burch leather handbag, 1 775 PLN / Victoria Beckham leather tote, 6 585 PLN / Prada handbag, 4 810 PLN





Płaszcze



2. Płaszcze: Elegancki płaszcz to jeden z tych elementów garderoby, który dodaje każdej kobiecie elegancji i klasy. Wyprzedaż to najlepszy czas by poszukać dobrego jakościowo płaszcza w promocyjnej cenie. Warto rozejrzeć się za klasycznym fasonem, który będzie dobrze wyglądał przez kilka sezonów. 

Coat, 250 PLN / Wallis gray coat, 270 PLN / Karen Millen , 795 PLN / Salvatore Ferragamo cashmere coat, 5 450 PLN




Buty



3. Buty: Klasyczne czarne lub beżowe szpilki to buty, które można nosić cały rok, nawet w zimie zakładając je na kolację lub wieczorne wyjście. Podobnie wygląda sprawa z balerinkami, które na wyprzedażach można kupić w naprawdę dobrej cenie. Warto poszukać też okazyjnych cen kaloszy i sportowych butów. 


NIKE running shoes, 245 PLN / Tory Burch ballet shoes, 820 PLN / Hunter rubber boots, 430 PLN / GUESS by Marciano high heel pumps, 520 PLN / GUESS by Marciano , 520 PLN







BLUZKI


4. Bluzki: Podobnie jak z płaszczami warto kupić te, które zrobione są z dobrych jakościowo materiałów. Pomimo tego, że klasyczny fason zawsze będzie modny to mnie bardzo podobają się bluzki koszulowe z apaszkami, które można związać jak kokardy. 


Safiyaa blouse, 2 535 PLN / Burberry slim fit shirt, 635 PLN / Silk tie blouse, 915 PLN / Mink Pink , 420 PLN







Sukienki



5. Sukienki: Jeden z najbardziej kobiecych elementów garderoby. Ja zazwyczaj poszukuję sukienek, które będę mogła założyć zarówno na co dzień jak i na większe wyjście. Mam w szafie już kilka takich modeli i już nie raz uratowały mnie kilka minut przed ważnym wyjściem gdy nie wiedziałam co na siebie założyć. 


Reiss dress, 990 PLN / Coast tshirt dress, 670 PLN / Won Hundred red dress, 225 PLN / Coast jersey dress, 470 PLN / Pink rose dress, 115 PLN



Ps. pokazane rzeczy są tylko przykładami fasonów i rodzajów garderoby, a ceny nie mają nic wspólnego z wyprzedażami :)

37 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy piękne, klasyczne, ponadczasowe. Gorzej z cenami części z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, ale ceny..... fakt, że rzeczy naprawdę piękne, ale przy średnich zarobkach w PL to jedynie pozostają w sferze marzeń :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nawet te przeceny sa zbyt drogie dla mnie :) Ale to piekne wzory do nasladowania. Moje szpilki moze nie sa od Prady, ale sa porzadne i skorzane. Torebka nie jest od Chanel, ale jest klasyczna i dobrze wykonana. Staram sie kupowac porzadne rzeczy, nie placac przy tym za znana marke. Ale lubie popatrzec co ci wielcy proponuja.

    OdpowiedzUsuń
  4. yy.. to żeś poleciła wyprzedaż..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah właśnie;] mnie na to nie stać

      Usuń
  5. Kosmiczne ceny. Może warto kupić, ale kogo stać...?

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze ceny powalają- niestety nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Torebki. Zwłaszcza ta od Prady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebki wybrałaś dokładnie w moim stylu, cudne <3
    na sukienkach też dłużej zawiesziłam oko
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki i pierwszy płaszcz mnie urzekły :)
    A co do szpilek z Guess'a, to mam te czarne. Dostałam je w prezencie i raczej nigdy ich nie założę, bo są STRASZNIE NIEWYGODNE :( a szkoda, bo są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. To tylko przykłady, przypadkowe wybory :) Podałam Wam od razu ceny, bo później często o to pytacie. Nie wiedziałam, że tak to odbieracie. Ja w ten sposób szukam np. inspiracji do zakupów za mniejsze pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  11. No troche to przesada, bo takie ceny to sa dobre, ale nie w tym kraju.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre torebki ma batycki :) Posiadam az 3 i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie dzisiaj kupiłam świetny klasyczny trencz w Zarze przeceniony na 149zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja właśnie na wyprzedaży kupiłam torebkę, co prawda nie klasyczną, ale zaszaleć od czasu do czasu można. No i sukienkę - pudrową, z koronki. Ale tak jak piszesz - na codzień i na większe wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokażesz nam co upolowałaś na wyprzedażach ? :) Bo ja na razie nie mogę znaleźć nic sensownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję takiego wpisu, bo nie ma tego dużo. Mokasyny, zielona sukienka i szary golf. Na razie tylko tyle :)

      Usuń
  17. Te ceny dla przeciętnego człowieka nie są okazyjne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie myślę nad torebką, i zastanawiam się nad marką "Nucelle", pamiętam, że Ty na swoim blogu pokazałaś raz jedną, i byłaś bardzo zadowolona, czy nadal podzielasz tą opinię? jakie jeszcze inne marki torebek mogłabyś z czystym sumieniem mi polecić? bo przyznam, że o firmie nucelle usłyszałam pierwszy raz od Ciebie, więc może masz jeszcze w zanadrzu jakieś inne ciekawe/ciekawsze propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z tej torebki, ale wiem, że są osoby, którym niestety zakup nie przyniósł radości. Ostatnio polubiłam Massimo Dutti :)

      Usuń
  19. Rzeczy, które wskazałaś są ciekawą inspiracją, aby szukać czegoś o klasycznym kroju, kształcie, fasonie a w cenach dla nas dostępnych.
    To tylko punkt odniesienia, jedna z opcji, do których można się odwoływać robiąc zakupy.

    A co do cen, moje zdanie jest takie, że jeśli jest się zdeterminowanym, aby mieć jakąś konkretną rzecz nawet za 2 tysiące złotych, to kwestia oszczędności.
    Po prostu dłużej to zajmie ale w końcu można uzbierać tą kwotę. Jeśli mamy wyznaczony cel i się go trzymamy, to jest to realne.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wlasnie na wyprzedazy w H&M kupilam klasyczna szara sukienke, ktora nadaje sie i do biura i na wyjscie. I czarna torebke, tez ma ponadczasowy model z Charles& Keith.
    A co do wymarzonej torebki Mulberry to mam zamiar odkladac po troszeczku i moze za rok uda mi sie ja kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już poszalałam na wyprzedażach w tym roku. postawiłam na klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja w tym roku wyprzedaże omijam:) od jakiegoś czasu nie lubię chodzić po sklepach i przepychać się między pólkami i ubraniami na podłodze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. w Wallis maja takie tanie płaszcze? Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie powyżej wymienione elementy garderoby są godne uwagi, szczególnie torebki i ta ciekawa czerwona sukienka ;), ja szaleje w Sh i poszukuje takich niejedno kroć rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. poleciłaś ponadczasową klasykę, która będzie modna wiele sezonów i na takie rzeczy warto jest przeznaczyć większą kwotę osobiście wybrałam siedem pozycji :))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. zabawne ze polecasz ciuchy z górnej półki a sama chodzisz w szmatkach z najtańszych sieciówek... no ale pomarzyć zawsze można ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, niekoniecznie polecam, po prostu zobrazowałam to co chciałam Wam przekazać - wybór przypadkowy. Sieciówki? Ba! Nawet ciucholandy ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Hey there would you mind stating which blog platform you're using? I'm going
    to start my own blog in the near future but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm
    looking for something unique. P.S Sorry for being off-topic
    but I had to ask!

    Also visit my blog post ... http://Sargentgolfinstruction.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this site is really good and the viewers are in fact sharing pleasant thoughts.

    Here is my weblog :: public golf courses in kissimmee

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for finally talking about > "Rzeczy, kt�re warto kupi� na wyprzeda�ach"
    < Loved it!

    Also visit my blog post: used golf buggies for sale sydney

    OdpowiedzUsuń
  30. Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely great.
    I actually like what you have acquired here, really like what you are saying and the
    way in which you say it. You make it entertaining
    and you still take care of to keep it smart. I
    can not wait to read much more from you. This is actually a tremendous website.


    Also visit my site - http://easy-golf-Tips.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I have been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this sort
    of space . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this web site.
    Studying this information So i'm satisfied to express that I have an incredibly just right uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I so much unquestionably will make sure to do not fail to remember this site and give it a glance regularly.

    Feel free to visit my web blog :: golf-mi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. It's hard to come by experienced people on this subject, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Take a look at my page - about Golf Simulator

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but I think its
    a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

    Here is my web page; cheap golf club sets for kids

    OdpowiedzUsuń