12 grudnia 2012

Sukces jest... kobietą

Pozostając w temacie Oprah chcę Wam dzisiaj pokazać kilka ciekawych, według mnie okładek pisma "O". Wszystkie są wyjątkowe i jeśli macie chwilę to sami możecie obejrzeć je tutaj, może nawet wszystkie. Oprah jest moją ogromną inspiracją. Jest silną, zdeterminowaną na osiąganie zaplanowanych celów kobietą, która przeszła naprawdę daleką drogę by znaleźć się w miejscu, w którym jest i osiągnąć prawie wszystko o czym marzyła. Być może ktoś z Was uważa, że po prostu znalazła się we właściwym miejscu we właściwym czasie, ale ja myślę że ten przypadek i tak był przez nią perfekcyjnie zaplanowany ;) 

Jeśli brakuje Wam motywacji znajdzie ją w innych osobach. Tak naprawdę nie ważne kim oni będą, czym będą się zajmować. Ważne by ich działania były dla Was inspirujące. Wykorzystujcie ich doświadczenie i bądźcie z tego dumni. 

Miłego dnia! 



13 komentarzy:

  1. Hej. Przepraszam, że zupełnie nie na temat, pisałaś kiedyś, że chciałabyś je wypróbować ale cena powala - http://www.zlotewyprzedaze.pl/catalog/yankee-candle-pure-radiance/%C5%9Bwiece-yankee-candle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zgadzam się z Tobą, jest osobą mega silną i inspiruje pewnie wiele kobiet - a najbardziej te, które chcą, starają się i wierzą w siebie mimo przeszkód życiowych. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że musi być strasznie zadufaną w sobie osobą skoro ozdabia swoje pismo okładkami z własną osobą. To tak jakby chciała podbudować własne ego. Nie wiem, może i przesadzam, ale ja tego dobrze nie odbieram. Samego pisma nigdy nie czytałam, więc w tym zakresie się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mowiac, to O magazine, to hymn pochwalny dla Oprah. Kazda okladka jest tylko z nia! Myslalam, ze taka kobieta ma szersze horyzonty. No, ale to jej pismo. Na pewno, dlugo pracowala na swoj sukces. Szczegolnie w czasach, w ktorych zaczynala, bylo to trudne. Ale mimo to, nie podoba mi sie to samouwielbienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę zabawne się wydaje własne pismo zawsze z sobą na okładce.
      Doceniam jej sukces i pracowitość jednakże...

      Usuń
    2. Uważajcie, bo wam zaraz zarzuca niekonstruktywna krytyke, tak jak mi post wczensiej :D Ja zdania nie zmienię, kobieta dorobiła sie niestety na durnotach i kontrowersyjnych tematach a Amerykanie za wymagającym narodem nie są..

      Usuń
    3. Faktycznie coś w tym jest!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uważam, że Oprah jest osobą zapatrzoną w siebie i swój sukces. Odnoszę wrażenie, że nawet jeśli robi coś charytatywnie to i tak robi to dla rozgłosu wokół swojej osoby. Dobrze tylko, że dzięki temu komuś pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ile trzeba mieć wolnego czasu w nadmiarze by w samym środku tyg pisać posty do bloga.... szok. ja pracuję po 10 godz dziennnie i padam. czasem mam tylko czas na przegląd blogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie tak wiele jak to się może wydawać. Wszystko zależy od odpowiedniej organizacji. Trzeba określić sobie priorytety, cele na konkretny dzień i... po prostu je realizować :) Praca jest ważna, ale każdego dnia trzeba znaleźć czas dla siebie, to bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania.

      Usuń