10 grudnia 2012

O, THE OPRAH MAGAZINE

Pisałam kiedyś o świetnej nieautoryzowanej biografii Oprah Winfrey autorstwa Kitty Kelley, którą pochłonęłam jednych tchem i do której często wracam. Dzięki niej poznałam wiele ciekawych historii z jej życia, drogę na szczyt (bo bez wątpienia tam jest) i zarówno te bardzo dobre jak i trochę mniej cechy charakteru gwiazdy. Jeśli lubicie Oprah i jej podejście do życia to polecam Wam jej magazyn. 

O, The Oprah Magazine to miesięcznik, który założyła sama Oprah, a jego pierwszy numer ukazał się w kwietniu 2000r. Magazyn pomaga czytelnikom w samorealizacji i samodoskonaleniu poprzez inspirujące i motywujące teksty. Live Your Best Life to główna myśl przewodnia pisma i ulubiona mantra Oprah. Sama również bardzo ją polubiłam. Od momentu ukazania się pierwszego numeru, na każdej okładce możemy zobaczyć... Oprah. Zdarza się, że Oprah zaprasza do okładkowego zdjęcia kogoś ważnego, ale przypuszczam że muszą to być również osoby, które ona bardzo ceni i lubi. Na okładce z Oprah znaleźli się między innymi Michelle Obama i Ellen DeGeneres. Panna Winfrey często pojawia się również z psami, które uwielbia. 

Według mnie czytanie zagranicznych gazet może być doskonałą okazją do podszkolenia języka, którego nie każdy lubi się uczyć w tradycyjny sposób.




21 komentarzy:

  1. Wiesz co :) Bardzo lubię Twojego bloga. Jest estetyczny i fajnie piszesz. Ale jedyna rzecz, której mi brakuje, to większej ilości zdjęc. Pod postami zazwyczaj jest tylko jedno :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, mówisz więcej zdjęć? Kiedyś się nad tym zastanawiałam i czasem jest więcej niż jedno, ale nie wiem czy np. kilka zdjęć tego samego przedmiotu Was nie zanudzi? :) Dajcie znać ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie wolę jak jest jedno zdjęcie. Moim zdaniem byłoby zamieszanie jeśli dałabyś 4 zdjęcia gazety. Jeśli ktoś chce wiedzieć co np. jest w środku to kupi gazetę, na zdjęciu i tak nic nie zobaczy. Pozdrawiam gorąco! ;-)

      Usuń
    3. A ja uwielbiam zdjęcia! Niestety wszystkim się nie dogodzi :D

      Usuń
    4. Robisz piękne zdjęcia, dlatego super, jakbyś dodawała kilka różnych ujęć. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

      Usuń
  2. też uważam, że czasopisma są przyjemnym ćwiczeniem języków obcych, bo nie używane zanikają:) gdzie można znaleźć ten magazyn? Empik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie widziałam w Empiku, zamawiam przez allegro.pl ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbialam jej show ale niestety juz go nie ma. Gazete kupilam pare razy, ksiazki wstyd sie przyznac nie czytalam a jest dostepna ha ha ha - poprostu nie mam czasu.
    O Oprah mowia ze wyglada strasznie i nic nie przypomina okladkowej czy telewizyjnej Oprah ale serce, zachowanie i jej podejscie do ludzi jest nie do przekazania na show a za to ja cenie. Wyglad sie zmienia z czasem i niestety zadne kremy, serium czy nawet operacje nie potrafia zmienic natury ale jakim ktos jest czlowiekiem jak reprezentuje siebie sie nie zmienia. Jak mozesz to polecam jej show - any na ktorym mozesz zawiesic wzrok jak to Amerykanie mwoia warty jest ogladniecia - wielka kobieta.

    Widze ze tym czasopismie godci Suze Orman - uwielbiam ja i czytalam ksiazki super polecam.

    Pozdrawiam goraca i zazdroszcze sniegu - dziwacznei brzmi ale swieta powinny byc biale.

    PA
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, że giełda zamarła gdy pojawiła się wiadomość o zakończeniu emisji jej show :) Śnieg jest fajny do momentu świąt, białe święta są piękne, później może już powoli znikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jej nowa stacja nie zabardzo dobrze stoi ale... Mojej kolezanki mama byla na jej show jako gosc dlatego wiem ze jest super kobieta.
      ja tez uwielbiam snieg do Nowego Roku w styczniu i dalej to juz nie ha ha ha ale Floryda i jej goraco-upalny klimat mi niepodchodzi.

      Usuń
  5. Małe sprostowanie - pierwszy numer "O" ukazał się w kwietniu 2000 roku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam co do niej mieszane uczucia. Słyszałam, że historia jej dramatycznego dzieciństwa została przez nią wymyślona,gdyż prawda byłaby zbyt nudna aby ludziom ją przedstawić.
    Jeśli tak rzeczywiście było, to uważam, że to wielkie nietakt z jej strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez bardzo lubie i szanuje Oprah, bylo mi smutno kiedy show sie skonczylo, ogladalam je regularnie. Magazynu akurat nie mialam w rekach, ale troche dzialaja mi na erwy Dr. Phil i Dr. Oz...
    Troche zgrzytlu jak napisalas Panna Winfrey, przeciez to juz stateczna kobieta jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam Pana bardzo świadomie;) Czytalam, że ona lubi właśnie taką formę.

      Usuń
  8. Poważnie nie masz większych autorytetów, tylko babka , która miała szczesci zaistniec durnym show w odpowiednim miejscu i czasie, wszak Amerykanie to głupi naród i sie eksyctuja takimi bzdurami..Myslałam, ze jestes troche mądrzejsza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisal bardzo "madry" Anonim. :)

      Zawsze mnie to smieszy jak takie Anonimki wyrazaja tego i tym podobne opine. Przynajmniej mial(a)bys odwage sie podpisac. Ale, nie, do krytyki pierwsza/y (w dodatku niekonstruktywnej), ale do spernalizowania sie to juz ostatni/a.

      Ema Mija - jak to kiedys ktos bardzo trafnie napisal "SŁABI LUDZIE SZUKAJĄ ZEMSTY, SILNI WYBACZAJĄ A INTELIGENTNI - IGNORUJĄ". Takze - ignorujemy!

      Usuń
    2. A co jest złego w tej opinii?? Ze Oprah nie jest jakims specjalnym autorytetem, poza tym została napisana cała prawda o tym jak dorobiła sie fortuny - przeciez nie na mądrych rzeczach. I tu jest forum i tu sie wyraża swoje zdanie. I po co mam sie podpisywac?? Jak widac na twoim przykładzie podpis jest bardzo "rozsądny". Własnie widze gdzie mieszkasz, jak wyglądasz i gdzie cie mozna namierzyc..Czysta głupota..

      Usuń
    3. Tak, mieszkam w Lizbonie, mozna mnie tam namierzyc w wielu miejscach a swojego wygladu sie nie wstydze. ROTFL
      Jak juz powiedzialam Anonimow ignoruje i nie w daje sie w dalsze dyskusje - ewidentnie nie masz pojecia co oznacza byc konstruktywnym.

      Usuń
    4. A ty chyba nie wiesz, ze nie kazdy musi rzucac swoim nazwiskiem na lewo i prawo i po to zostało stworzone konto anonimowe. A moja krytyka jest jak najbardziej uzasadniona ale widocznie masz problem , zeby to zrozumiec. Taki użytkownik "ze sraczką" , który widzi tylko swoją racje..

      Usuń