14 listopada 2012

Spacer, pączek i kawa w ORBITowym towarzystwie


Witajcie Kochani ♥ 

Środa przywitała mnie pięknym słońcem i zdecydowałam się na mały spacer.  Przy okazji udało mi się załatwić kila spraw, oddałam w bibliotece dawno temu wypożyczone książki, odwiedziłam pocztę, bank i zrobiłam małe zakupy. Znalazłam też chwilę na pączka i kawę. Gorące i aromatyczne cappuccino wypite w towarzystwie jesiennych liści smakuje naprawdę wyjątkowo. 

Tak jak obiecałam mam dla Was małą niespodziankę a mianowicie 2 bony podarunkowe do  ZARY o wartości 250 zł (I miejsce) i 100 zł (II miejsce).  Wystarczy, że w komentarzach pod tym postem zaproponujecie nowy smak gum ORBIT, a ja wybiorę 2 najciekawsze według mnie propozycje. Nie zapomnijcie podać również swojego adresu e-mail. Przed przystąpieniem do konkursu zapoznajcie się z regulaminem klikając tutaj . Swoje propozycje możecie zamieszczać od dzisiaj tj. od 14.11.2012 r do 19.11.2012 r. 

Udanej zabawy ♥ 









399 komentarzy:

  1. Proponuję miętę z czekoladą!

    OdpowiedzUsuń
  2. imbirowo - cynamonowa :)
    emiylka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pistacja i ananas ;)

    madzia17_23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam w regulaminie ograniczenia co do liczby smaków, więc podam dwa :).

    1. Guma z matchą, proszkiem z zielonej herbaty
    2. Gumy-niespodzianki, z szalonym, kolorowym opakowaniem jak po LSD :D Każda o innym smaku, jakimś słodkim, jak guma balonowa.

    h.exe[]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mięta z żurawiną :)

    mój mail: sylweczka2610@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ktoś mnie ubiegł...

      więc podaję drugą propozycję: mięta+cytryna+imbir

      Usuń
  6. Pomarańcza z cynamonem! drarza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. o smaku mlecznej czekolady!

    gosiemka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. żurawinka albo malinka z meliską mniam mniam :) sunnymagdalene@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. borówka amerykańska i malinka :) piece.of.glam.please@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. proponuję:
    *jagoda-wanilia
    *pieprz-chilli :D

    lizaela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o! albo jeszcze
    *czekolada-chilli :D

    lizaela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. proponuje gumę orbit o smaku szarlotki z cynamonem:)
    moniacurly@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. aspartamowa niespodzianka, pyszotka

    OdpowiedzUsuń
  15. tak w sam raz na święta - piernikowa guma balonowa ;)
    beata1517@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Miodowo - cytrynowa. Ten smak kojarzy mi się z zimą. :)
    Pozdrawiam, feltharis@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł, zjadłabym taką :) szkoda ze sama na niego nie wpadłam ;) ale mam nadzieję, że Ci się poszczęści i Orbit naprawdę taki smak wyprodukuje ;)

      Usuń
    2. Lidl ma w swojej ofercie taką wersję smakową, ale szczerze mówiąc, szału nie ma.

      Usuń
  17. chciałabym poczuć smak kardamonu z goździkiem
    emmap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie mango albo grejfrut

    OdpowiedzUsuń
  19. o smaku kawowym lub karmelowym.

    naveen4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem za słodką pomarańczą :) rtyce@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. wanilia i cynamon
    mięta i agrest
    kiwi
    morela i brzoskwinia

    a_d2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. proponuje gumy orbit o smaku czekoladowego muffina z kremem waniliowo cynamonowym :)
    magda13021986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. jabłkowo - cynamonowa!!!! bez dwóch zdań!

    Pozdrawiam
    asineczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś już napisał podobnie przede mną:D

      to może ja poproszę gumę o smaku mojito ;] namiastka mojego ulubionego "napoju";]

      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Smak jabłka z cynamonem - Winter Edition :)

    OdpowiedzUsuń
  25. smak kokosowy :) mmm...

    patuxp@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ja proponuje gumę orbit o smaku mohito :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zapomniałam podać maila! k.bogucka.91@gmail.com

      Szkoda, ze niektórzy nie czytają wcześniejszych propozycji, bo robi się bałagan i będziesz miała utrudniony wybór :(

      Usuń
  27. czekoladowa, o smaku zielonej herbaty i guma bananowa
    klaudiaaa95@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. wersja tylko dla dorosłych :)
    pomarańcza + goździki + czerwone półsłodkie wino - taki zimowy, zakopiański przepyszny smak :)
    mamabumma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jabłko z karmelem :-)
    reggae_toon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. kawa/cappuccino

    patka.marcin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. smak jabłka w karmelu...ach niebo w gebie :)
    hotrain@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliwka w połączeniu z korzennymi przyprawami :). Mail - katarzyna.chmura1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmmm... o smaku : 1) coca coli
    2) białej kawy
    3) aronii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i rewelacyjny byłby smak toffi. monpar1@wp.pl

      Usuń
  34. o smaku budyniu czekoladowego z wiśniami :) mniaaam :) agnieszka_zegadlo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. albo jeszcez o smaku zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. czekoladowa limonka :) marzusiatko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1) Red velvet
    2) Arbuzowa
    3) świeżego ogórka

    OdpowiedzUsuń
  38. hmmmm... Asiu, nie wiem czy pamiętasz gumy balonowe Donald -chciałbym poczuć choc jeszcze raz ten słodki smak. W związku z powyższym prorponuję gumy Orbit - smak dzieciństwa ;) ale sie rozmarzyłam... Pozdrawiam
    gosia.grzeskowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. To Ty Kochana mieszkasz w Oświęcimiu?
    Jeśli chodzi o smaki gum to ja bym zaproponowała waniliowe kocham wanilie za jej zapach i smak.
    catchthosemoments@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja proponuję smak malinowy, ale bez żadnej mięty :) Orbit ma wersję gum jabłkową i pójść w ten deseń tylko malinowy :) Mój wybór padł na malinkę, bo uwielbiam mambę malinową :)chociaż mój mąż podpowiada mi że on by wolał gumę orbit o smaku coli :) mamba o smaku coli to jego ulubiona... :) pozdrawiam ciepło :) natalia.bilanicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. żurawina-malina
    sylwiasmedzik@op.pl

    ps: nafta z olejkiem rycynowym coś pomogła? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miętowo-czekoladowa :) wanilia18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę że smacznym połączeniem byłaby truskawka z wanilią :) albo papaja lub marakuja z miętą :)
    agniecha964@wp.pl
    Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru :)
    Aga :F

    OdpowiedzUsuń
  44. marchewkowa!
    czereśniowo - bananowa!
    :))

    lunaticee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. o smaku owoców egzotycznych: banan, mango, kokos, ananas.

    anaastazjaa@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  47. guma o smaku cappucino, to musiałoby być pyszniutkie:)

    wuka19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Proponuję dwa cudownie słodkie smaki:
    1) pina colady
    2) tiramisu

    Pozdrawiam serdecznie, asia
    joannaczy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Proponuję awokadowo - truskawkowy ;)
    paulincia11223344@wp.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. może
    1. mięta + wiśnia

    2. mięta + liczi mój faworyt:)

    elementoffreedom123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zielona herbata-grejpfrut ;)
    ewcia.1511@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. MIĘTOWO- CYTRYNOWE :) TRADYCYJNY SMAK ZIELONYCH ORBITEK Z CYTRYNAMI:) mmm
    e-mail: borwin5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Guma o smaku: CYNAMONOWEJ KAWY! ... mniaaaaam:D


    meggyx93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Guma o smaku sorbetu owocowego np cytrynowego, malinowego, porzeczkowego :D

    milatt@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Intensywna wisnia+chilli, smak mojej ulubionej czekolady z lindta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i zapomniałam maila w razie szczęścia konikka@op.pl , buzki:*

      Usuń
  56. Ja proponuję grejpfruit+ limonka+ trawa cytrynowa+ mięta :)pobudzająco- odświeżający smak :D

    k.lawniczak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. 1) guma o smaku masła orzechowego
    2) guma o smaku śliwkowym

    email: itsnata132@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. jabłko z cynamonem albo truskawki ze śmietaną :D:D ewentualnie o smaku kinder niespodzianki :)ahhh lub przepyszne pomelo :)
    malgorzatadyba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. pomarańcza - imbir
    gruszka - mięta
    veronicaaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja propozycja to rześki smak, jeden z wielu prosto z mojej kuchni :))
    szałwia+limonka+kardamon

    maogoshia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. o smaku pistacji z czekoladą
    o smaku kasztanowym
    oraz o smaku pomarańczy z chili

    Mail: seo.leche@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Pinacolada, czyli przepyszny ananas i kokos:)
    anula789@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. O smaku cocacoli, lub o smaku owocowych lodów, sorbetu:)
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. A gdzie takiego ładne pączusia dostałaś? :-) Ja ostatnio kupiłam ładnie wyglądającego w M&S ale strasznie suchy był :<

    Ja bym zaproponowała gumę o smaku pomarańcza z żurawiną :)
    czmiel91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. a mnie to się marzy powrót do dzieciństwa: guma o smaku gumy do żucia Turbo lub takie gumy w których zbierało się naklejki do albumy np. z Barbie, pamiętasz? miały taki charakterystyczny smak, nie do zapomnienia:)
    pozdrawiam
    Kaś
    landrusk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. karibo987@gmail.com

    mojito z miętą
    opuncjowo-pomarańczowa

    :)

    OdpowiedzUsuń
  67. stawiam na smak wiśniowo-migdałowy - doskonała kombinacja na okres jesienno-zimowy, słodkie, niespotykane połączenie- według mnie doskonałe :)
    pozdrawiam
    karo0825@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Arbuzowa orbit byłaby wg mnie hitem!
    pozdrawiam
    agbiskup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Granatowy <3
    maria.czerwinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam dwie propozycję:
    1) guma o smaku yerba mate wspaniale rozjaśniłaby umysł znużony jesienną szarością
    2) guma o smaku cafe latte myslę, że również zdopingowałaby umysł do większego wysiłku

    bazant6@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Pinacolada czyli kokos z ananasem
    Limonka z odrobiną świeżej bazylii

    moniskaa19@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. oj coś czuję, że wybór będzie trudny :D Bananowo-kokosowa!! Z domieszką wanilii :d Z tych bardziej wyszukanych o smaku świeżego twarożku ze szczypiorkiem :D justynawisnia@interia.pl

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  74. smak owoców lasu :D poziomka, jeżyna :D
    paulinka_krw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Moje propozycje to:
    1. zielona herbata z cytryna
    2. imbir z cytryna

    ziaja_katarzyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. czekolada z pomarańczą :)
    w.marta82@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. o smaku zielonej herbaty z jaśminem - mniam mniaam :)
    smimarta@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Moja propozycja: guma o smaku Acai. absolwentka123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Moja propozycja "Ananas z mango"

    slocinka@buziaczek.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ja chciałabym spróbować gumy o smaku słodkiego koktajlu z mleczka kokosowego i czarnych borówek :) małe wspomnienie lata. Pozdrawiam :)
    igasob@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam serdecznie:-) Jestem wielbicielką określonych i wysublimowanych smaków, zatem podaję własną propozycję: borówka amerykańska + jeżyna + czarna jagoda + czarna porzeczka + owoc granatu. A wszystko w przepięknym bordowym opakowaniu z motywem czarnej kobiecej koronki z graficznymi elementami wymienionych owoców:-) Wyrafinowany smak w wyrafinowanym opakowaniu:-)Na pewno kupiłabym taki produkt:-)Pozdrawiam! Anna M.

    Mój adres mailowy: annegatto@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. jabłko plus cynamon!:)
    maugozata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. karmel+ czekolada, opcja zamiast tuczącego batona ;)
    pcichowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. /ja stawiam na smak
    -waniliowy
    -bananowy :)

    saharu@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. malina z żurawiną ;)
    aagniieszka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. patyk37@gmail.com
    mam nadzieje ze nikt wczesniej mnie nie ubiegl
    Kukurydzianą gume z miodowym nadzieniem -koloru złotego ze srebnym brokatem
    gumy w kształcie gwiazdek o ostrym smaku.. chili,bazylia np. z czekoladą

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  88. Mi się marzy orbit o smaku : czerwone wino, półsłodkie :)
    taki miły, bezalkoholowy akcent o smaku dobrego alkoholu. MMM
    I można sobie w środku dnia taki smak zaserwować. Bezkarnie :)
    Ciekawe tylko, co by policja powiedziała, gdybysmy podczas łapanki chuchnęli taką wonią im prosto w twarz ^^ czy uwierzyliby alkomatowi czy własnemu węchowi?

    kasiuniakk@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Może o smaku tiramisu, biszkoptów, lodów pistacjowych albo pierników(!).Nie mogę jeśc słodyczy a czasem mam taką ochotę na słodkie,że szału dostaję! taka guma to dopiero byłoby coś :D

    i48@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. hm... Ja teraz tęsknię za wakacjami, a z nimi kojarzy mi się smak jogurtu ze świeżymi owocami. I tu opcjonalnie: wakacje w kraju - owoce leśne, wakacje egzotyczne: mango, banan i cytrusy. Ewentualnie coś rozgrzewającego... Może miód, cytryna i imbir? Albo... czemu nie grzane wino? maria_r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. a ja proponuję gumę o smaku pomelo ! orzeźwiająca, ale słodka zarazem. uwielbiam ten owoc - połączenie ananasa z pomarańczą ! ;)

    albo figowa- tak na słodko - ale koniecznie o smaku fig świeżo zerwanych z drzewaw jakimś ciepłym, południowym kraju ;))

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    mój mail: pat.nowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. granat+mango+avocado!:):)
    orzecz laskowy<3
    borowka amerykanska z limonka!!:):)

    mmmmmm:) alez sie rozmazylam:D
    pat_t@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  93. brzoskwiniowy!
    orzezwiajacy agrest!:)

    tommywie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. 1) Czarna porzeczka i budyń waniliowy - czyli połączenie kwaskowości z aromatyczną i słodką wanilią
    2) Wanilia i cytryna (smak babeczki cytrynowej) - dla tych którzy nie mogą sobie pozwolić na słodkości w tradycyjnej formie :)

    Pozdrawiam

    nikussa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Mieszkając przez pewien czas w Kanadzie miałam dostęp do lodów japońskich, które podawane sa najczesciej w japonskich restauracjach, a te lody są o smaku... "red bean" czyli czerwona fasolka. Tak! w życiu nie jadłam lepszych lodów, smak jest nieziemski, niebo w gębie :) i tęsknię strasznie za tym smakiem i żadne inne. Pozdrawiam.

    saroa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. kaktus... myślę ze smak kaktusa bylby super:)
    alesia90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Schrupałabym tego pączka ze zdjęcia :) Ja proponuję smak owoców tropikalnych z miętą :)
    blogmoshi@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  99. brzoskwinia+mango :))

    aroundyou1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. O smaku Nutelli *.*
    purrfect.cat0gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. - o smaku: wisniowo-migdałowym, lub bananowo-wisniowym, bananowo-porzeczkowym
    - o smaku szampana - wydawana w seriach limitowanych,
    - o smaku grejfrutów sweetie,
    - o smaku dyniowym z nuta wanilii
    - o smaku jogurtu MONTE
    - o smaku żelek!!
    - kwaśna rabarbarowa
    - o smaku lodów ciasteczkowych od Grycanek:)

    agniecha125@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. mieta z bazylią ;) = swieży oddech + dobre trawienie ;)
    pomarańcza + grejfrut <3

    ewelek1234@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale fajny pączuś:)


    A mi się marzy smak: MIÓD-POMARAŃCZA, niezwykle energetyzujący,a jakie ma właściwości zdrowotne;)
    Jestem ogromną fanką gum do żucia, w mojej torebce można znaleźć różne smaki:)

    ankacradle@wp.pl

    Dziewczyny ,którym marzą się smaki waniliowe,czekoladowe i inne,zapraszam na Ukrainę.Tam jest pełno Orbitek o różnych,różniastych smakach, nie wiem dlaczego nie są one dostępne w PL:(

    OdpowiedzUsuń
  104. Może o smaku aromatycznego espresso? Idealne na każdy poranek:)
    E-mail: drucia16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. granat z cytryną, drinki bynajmniej są genialne:)
    pati949414@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. jogurtowa z ciemną czekoladą i jagodami goji ;)
    el.a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Jako fanka czekolady, zaproponuję gumę Orbit o smaku pysznej, mlecznej czekolady, o mocno kakaowym zapachu... mmm...rozmarzyłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  108. malina + wanilia - mniam!
    lub
    sernik z sosem truskawkowym - mmmm...
    albo
    orzeźwiająca kola z cytryną :)

    padlina@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. A dla mnie boski smak to gumy o smaku nr1 redbulla nr 2 granat z marakuja nr 3 biała czekolada nr 4 goździkowo-cynamonowe :-D mail sasia851@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. smak cynamonowo- imbirowy z goździkami :)
    blacksun26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. kandyzowane jabłko + lody waniliowe i żurawina z nieco kwaśnym posmakiem :)
    Tak właśnie kojarzy mi się okres zimowo-jesienny. Ciepły, nieco przesłodzony, o cudownym aromacie wanilii i karmelu. Mdlącą nutkę smakową przełamywałaby żurawina - kwaśna, nadająca charakter całemu połączeniu, a jednocześnie słodka i harmonijnie wpasowująca się w całość.

    kasia379@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. jabłkowo-cynamonowa
    kinga-no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. guma o smaku oscypka! Były takie paluszki to i na gumę czas najwyższy:) Pozdrowienia z Podhala:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Moim zdaniem guma do żucia powinna odświeżać, a nawet czasem przyjemnie zmrozić :) Dlatego właśnie proponuję gumę o smaku ice, ewentualnie eukaliptusowo-miodowa (ot, tak na zimowe dni :))
    martalucza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. guma o smaku coca coli cherry
    robusiaga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. w zasadzie wszystkie gumy "smakowe" tracą go zaraz po minucie lub dwóch, z racji tego że uwielbiam zielone orbity - które smakują dla mnie jak pasta do zębów ;) to moja propozycja jest następująca guma o smaku pasty do zębów dla dzieci "biały ząbek" to by było coś ;)
    o smaku gumy donald nie wspomnę bo to jest zupełnie coś innego :)
    Kasia

    kasia.28021981@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Guma o smaku Amaretto:)
    agniiechaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. a ja bym chciała aby guma orbit smakowała jak GUMA DONALD z dzieciństwa! smak ciężki do zidentyfikowania ale niezapomniany. Chodzi za mną od kilkunastu lat, więc to musiało być coś specjalnego :)
    martakoz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Gumy o smaku SMERFOWYM!!!!albo SMERFNYM jak kto woli:)
    i tez marzą mi się gumy o smaku AMOLU czyli amolowe.
    A dla mego męża marzą się gumy o smaku PIWA lub WINA.

    basia.wb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. guma o smaku kawy z dodatkiem kofeiny :) taki zastępca liści koki :) e-mail: sara.wink@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Guma o smaku lemoniady cytrynowej, orzeźwiająca :)
    szubi_18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I... guma o smaku zwycięstwa (np. polskiej reprezentacji w piłce nożnej) :)))
      szubi_18@o2.pl

      Usuń
  122. smak JAGODOWY :))

    tyssk_a@op.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  123. Malina z wanilią :) Jeżeli smak gumy będzie tak samo obłędny co zapach żeli pod prysznic Original Sourse to na stałe zagości w mojej torebce :)

    sayuri@opoczta.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Najlepsiejszym pod słońcem smakiem gumy byłaby guma o smaku szarlotki, takiej jaką piekły kiedyś nasze babcie :-) pozdrawiam wszystkich komentatorów i autorkę posta :-D

    mariolciamalutka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. eukaliptusowo-miętowy
    melisa+szałwia
    malina+truskawka
    grejpfrutowy
    basik21@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. W prostocie siła i głębi smaku, zatem proponuję dwa zestawy:
    1) Malinowy - wspomnienie lata zimą, a latem słodko-cierpki smak zatańczy wokół słońca!
    2) Zielona herbata z cytryną - orzeźwi i pobudzi do działania!

    Ewa: ewulonik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Cynamonowa!
    Piernikowa!
    Pumpkin spice!

    Brusselslifebeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Proponuję smak jagodowo-waniliowy oraz czekoladowo-śmietankowy :)

    pauluniaa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  130. Proponuję smak żurawinowy:-) bajka2135@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. ~guma o smaku karmelizowanych orzeszków mniam! Lub świeżo skoszonej trawy, rozkosz dla podniebienia i wspomnienie lata.

    ewelina.pysz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. guma o smaku świeżo skoszonej trawy, prawdziwy smak lata...
    ewelina.pysz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Malina z kardamonem lub pomarańcza z cynamonem na jesienne chłody :)
    zielona@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Chyba jutro też pójdę na krótki spacer (takze tkwię w domciu, chora ;)). Proponuję następujące smaki:
    - smak herbaty earl grey;
    - różowe winogrona
    :) mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mój e-mail: cupcakeee30@gmail.com

      Usuń
  135. guma orbit o smaku czarnego Frugo, czyli z pitahają! pyszna orzeświająca <3
    alisonxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. coca cola z wiśnią!
    ayame97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Też mam tę donutową zawieszkę. Jest przeurocza :)

    Proponuję smak żurawinowy- moim zdaniem idealnie pasujący do jesienno-zimowej aury panującej za oknem :) Mój mail: beauty_station@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. z zimowych smaków, to smak ciasta marchewkowego by mi sie przydał, tak ciepło, świątecznie:)
    a ogólnie to może pomarańczowo-chili ? niby łagodny, ale orzeźwiający smak pomarańczy i budząca chili na dodatek:)
    gosssiia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Propozycji nowych smaków wystarczy chyba Orbit do końca świata :)
    Moje propozycje:

    1) o smaku Creme Brulee
    2) o smaku Panna Cotta z jagodami

    Pozdrawiam!

    u.hermenegildy.kociubinskiej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Arbuzowa z dodatkiem miety! By moc czuc wakacje przez caly rok :) albo rozana mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  141. kawa o smaku słonego karmelu z dodakiem bitej smietany.

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja chętnie spróbowałam bym Gumy o smaku: Oranżadka w proszku cytrynowa lub pomarańczowa; Dzika Róża z hibiskusem, Kandyzowane owoce, lub z czymś strzelającym i buzującym w ustach jak cukierki zozole:) a i może jeszcze po prostu brzoskwiniowe lub morelowe?...mniam
    Pozdrawiam Sylwia syl.maz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki za błąd oczywiście spróbowałabym:)

      Usuń
  143. Jako czlowiek uzalezniony od gum do zucia mam takie przemyslenia - gumy powinny miec smak odswiezajacy, slodkie gumy traca smak bardzo szybko i staja sie niezdatne do zucia. Moja propozycja dla nowych gum Orbit to smak zielonej herbaty z grejpfrutem. Pozdrawiam i przesylam duzo slonca! domiss@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Mega słodziutka Vanillia z Orzechem Macadamia albo rozgrzewająca na zimę Imbirowa z Cytryną:)

    Pozdrawiam

    a.kuczynska86@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. smak shake truskawkowego :)
    loisen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. orbit o smaku ciasteczek czekoladowych
    agcieslak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. smak Mohito - mięta i limonka :)sz.p.agata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Koniecznie smak owocu Granatu!!!

    OdpowiedzUsuń
  149. Kocham czereśnie, to dla mnie jedne z najpyszniejszych owoców lata:) Dlataego chętnie spróbowałabym gumy Orbit o smaku czereśniowym z lekkim posmakiem bitej smietany :)Pozdrawiam Asia. Mój mail - janne84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Zielona herbata-limonka :>
    multiartplace@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Hej, na rynku zdeycdowanie brakuje mi gumy o smaku czekoladowym z drobinkami owoców (np. truskawek) w środku. Znam wielu czekoladoholików (sama nim jestem) i wiem, że ten smak byłby strzałem w samą 10!
    pozdrawiam serdecznie,
    kinduryna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. O smaku kaktusa lub granatu :) m.sosnowiec@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  153. mietowo-grejpfrutowa :)
    aneczka15k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. zdecydowanie - różana :)
    ewentualnie rumowa śliwka w czekoladzie...
    zapominajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Chętnie spróbowałabym dwa smaki:
    soczyste mango z czerwoną pomarańczą
    lub aromatyczna truskawka z wanilią.
    Pozdrawiam!
    Taulat

    OdpowiedzUsuń
  156. ja proponuję malinę z żurawiną oraz jakaś limitowana np. świąteczna wersja : piernikowa bądź jabłkowo - cynamonowa.
    pozdrawiam
    ka.ste@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. - Trawa cytrynowa
    - Kakao

    ilona-jurczak[malpa]tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Chętnie spróbowałabym dwa smaki:
    soczyste mango z czerwoną pomarańczą
    lub aromatyczna truskawka z wanilią.
    Pozdrawiam!
    taulatt@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Przypominają mi się smaki z dzieciństwa a mianowicie:
    dawno zapominany smak gumy balonowej Donald
    lub guma o smaku lukrecji.
    pozdrawiam
    eweryl1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Moja propozycja to dwa smaki:
    gorzka czekolada z chili lub cynamonowa z gozdzikiem:)))
    pozdrawiam, katarzynka79@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. o smaku karmelowym, mniam:D
    marioo8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. O smaku tymbarka jabłko z miętą:)
    karolina.pulawy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. A może o smaku kiwi albo madarynki... Mmm...
    kuras.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. a może pomarańczowo-imbirowa?;) myślę, że smakowałaby idealnie w porze jesienno-zimowej i przypominłaby herbatkę z plastrem pomarańczy, imbirem i goździkami:)

    kingaroczen@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Bardzo przyjemny blog :) Trafiłam tu dzisiaj przypadkiem i ... chyba zostanę na dłużej ;)
    Pozdrawiam,
    MEG

    OdpowiedzUsuń
  166. Marzę... o smaku ... oranżady serwowanej przez moją Babcię:)... truskawkowo- rabarbarowej z delikatną nutą świeżej mięty... robionej z prawdziwego soku zalewanego wodą sodową z syfonu:)... smak mojego dzieciństwa!

    pxa.mail@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. o smaku szarlotki z miętą
    kasia.kumpel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. mango + brzoskwinia = czysta radość
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  169. kaktusowo-truskawkowe z dodatkiem mięty pieprzowej! :)

    pyyycha!
    aleksandra.piatek89[malpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. chyba najlepszym nowym smakiem gum do żucia jaki można sobie wymarzyć są usta ukochanej osoby :D gwarant, że smakowałoby każdemu :D

    emiliakopka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Wiśnia z melisą, lub granat aloes, lub melon mango. paulinapokuta@o2.pl ;) Pozdrawiam Inka ;)

    OdpowiedzUsuń