19 listopada 2012

Inspirująca Nigella

Moja kuchenna biblioteczka powiększyła się dzisiaj o nową piękną książkę z przepisami Nigelli Lawson a dokładnie Nigella Lawson Kuchnia - Przepisy z serca domu. Moje koleżanki wiedzą co lubię :)  i dzięki temu plany z tego posta klik systematycznie się realizują. Lubię Nigellę za lekkość z jaką gotuje, a jej książki za dużą dawkę przepisów i inspirujących zdjęć. Dodatkowo każdy przepis poprzedzony jest opowieścią o danej potrawie, jej pochodzeniu lub zabawną historią z życia autorki. 








Jeśli już jestem w temacie gotowania i jedzenia to muszę Wam pokazać moją nową zabawkę. Kupiłam ją kilka dni temu za niewielkie pieniądze i już nie mogę się doczekać, kiedy ją wypróbuję. O czym mowa? O zestawie do zdobienia ciast, ciasteczek i babeczek. Wiedziałam, że czegoś brakuje w mojej kuchni i teraz już wiem o co chodziło. Jestem ciekawa czy korzystacie w kuchni z takich zabawek. Mam nadzieję, że uda mi się wyczarować piękne babeczki z zakręconym czubkiem z kolorowej masy. Na początek jednak planuję zrobić najlepszą bezę świata. Tak, tak chodzi mi po głowie biała i piękna Pavlova i w weekend chcę podjąć się tego wyzwania. 

Zapomniałam Wam napisać, że pierwszy dzień w pracy minął mi szybko i powoli zaczynam nadrabiać wszystkie zaległości. Trzymajcie się ciepło  ♥ 

25 komentarzy:

  1. Nigella równa babka! zawsze lubiłam jej program w TV:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Ciacho wygląda pysznie :) Cieszę się, że powrót do pracy poszedł bezproblemowo :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooojjj zazdraszczam książeczki :))) przepisy są z pewnością ciekawe i pyszne dania można wyczarować pod "okiem" Nigelli :) Może czasem pochwalisz nam się co tam upitrasisz z tejże książki? Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ciasto - obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać programu kulinarne Nigelli Lawson:)
    mam takie cudeńko w mojej kuchni, bardzo się przydaje np.dekoracja tortu na urodziny synka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beza trudne zadanie :) Ale jak wyjdzie to jaka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej program jest najlepszy :D Uwielbiam różnorodność jej przepisów, nie trzyma się ściśle jednej kuchni ale miesza se sobą smaki, łączy. To jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ładnie to wszystko ujęłaś.

      Usuń
  8. Również korzystam z tej książki:) Szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wykonasz jakiś przepis to liczę , że się pochwalisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubiłam ją oglądać w TVN Style ;) widać było że lubi swoje życie i siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ta ksiazke! Uwielbiam Nigelle i jej przepisy! A zestaw do dekorowania to oczywista oczywistosc, nawet moj maz dekoruje wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jej przepisy ! Szkoda ze nie mam dostepu do ksiazek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigella prowadzi też bloga :) www.nigella.com

      Usuń
    2. Hmmm... myślałam, że znajdziesz je u siebie. Jeśli jednak nie to faktycznie zostaje polecony blog :)

      Usuń
  13. Uwielbiam Nigelle <3 Mam jej dwie książki i są fenomenalne!
    A ten rękaw cukierniczy mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten zestaw. Ostatnio robiłam muffinki i właśnie takiego czegoś mi brakowało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czas już rozglądam się za jakąś godną polecenia książką kucharską, z której skorzystam w 100 % :) Chciałabym taką, by przepisy były pyszne i niezbyt skomplikowane :) A Nigellę od zawsze podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana a gdzie zakupiłas ten zestaw?? jestem bardzo ciekawa?

    OdpowiedzUsuń