11 listopada 2012

Barokowe paznokcie

Najczęściej używam brokatu w połączeniu z jasnymi lakierami jak np. tu, tu i jeszcze tu. Tym razem migoczące drobinki połączyłam z ciemnym lakierem (Essie Wicked). Zainspirowały mnie popularny w tym roku trend barokowy. Jeśli barkowe ozdobne sukienki lub bluzki są dla Ciebie zbyt odważne i dramatyczne, możesz przenieść ten trend na paznokcie. Złoty brokat pięknie będzie się prezentował na czarnym lakierze, jednak ja korzystałam z tego co mam, a obecnie najciemniejszym lakierem jaki posiadam jest lakier z poniższego zdjęcia. 

PS
Dziękuję za polecenie tak wielu ciekawych filmów. Teraz będę mogła wracać do tych propozycji za każdym razem gdy pojawi się ochota na film. 





50 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają tak pomalowane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki manicure. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Wypróbuję i ja:)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, podoba mi się brokat u góry a nie na dole;) tak inaczej, ale jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Zawsze robiłam na odwrót, ale ostatnio widziałam podobny manicure w sieci i postanowiłam wypróbować u siebie.

      Usuń
  6. ładni to wygląda ale nie na moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci to wyszło! ciekawy pomysł z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No łał! Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  9. barokowe -brokatowe! bardzo ładne i eleganckie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam do Ciebie jedno pytanko związane z kolorem włosów ;)Mają one taki piękny odcień ;) Może mogłabyś napisać jaka to farba i jaki kolorek??
    Pozdrawiam ;)
    P.S a pomysł na paznokcie rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o kolor włosów w zdjęciu z nagłówka? Farbuję włosy w salonie fryzjerskim więc fryzjerka zawsze miesza odcienie. Na zdjęciu to kasztanowy brąz. Obecnie mam na włosach też brąz, ale już bez tej mahoniowej poświaty.

      Usuń
    2. Dziękuję, właśnie o to mi chodziło. Bo wyglądasz w tym kolorze przecudownie, niesamowicie podkreśla Twoją urodę ;)

      Usuń
  11. Efekt jest cudowny! Paznokcie prezentują się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pomysł brokatu na dole płytki paznokcia - super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kiedyś zakochałam się w tym

    http://2.bp.blogspot.com/-X0njtpdAjqc/UCuIEnNh2cI/AAAAAAAAAp4/SJATvyI_Oho/s640/403888_412379298829277_1400335676_n.jpg

    resztatopikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to zdjęcie, piękne paznokcie.

      Usuń
  14. ten brokat na jasnych to okropność, ale tutaj bardzo ładnie !
    w ogóle umiesz ładnie opiłować pazury, ja mam tragedię zawsze, opiłowane aż do bólu bo nie umiem nadać kształtu i piłuję w końcu do skórek heh...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cale w brokacue by mi sie nie podobaly,ale w tm wydaniu pieknie...fobry pomysl na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te pazurki. 1 grudnia idziemy na imprezę Andrzejkową i takie pazurki będą świetnym uzupełnieniem mojego stroju. Dzięki za pomysł i pozdrawiam. Jak zdrówko?

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh zgapiłam, bo takie piękne, że cały dzień o nich myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam Essie Sole Mate i chyba dokupię jeszcze brokat i spróbuję. Wygląda to fantastycznie i inspirująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Barokowe i piękne :) Uwielbiam złote dodatki do ciemnego bordo! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!! Wyszło naprawdę genialnie, świetnie :))) uwielbiam też taki ciemny kolor lakieru :) kupiłam ostatnio z Miss Sporty i maluję tylko nim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super efekt :) Muszę kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę wypróbować ten wzór, ponieważ dotychczas w ogóle nie używałam brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczni ozdobiłaś paznokcie super:))

    OdpowiedzUsuń