3 września 2012

Schwarzkopf BC BONACURE - szampon aktywujący

Będąc w sobotę u fryzjera kupiłam nowy szampon do włosów. Wybrałam ten redukujący wypadanie włosów. Salon w którym byłam pracuje obecnie na kosmetykach marki Schwarzkopf. Szampon pochodzi z serii, która według opisu na opakowaniu dostępna jest tylko w profesjonalnych salonach fryzjerskich. Zapłaciłam za niego dokładnie 49 zł (trochę dużo) ale pomyślałam, że  profesjonalny kosmetyk, który w swoim składzie zawiera skladniki pobudzające porost włosów jest wart swojej ceny. Przed  napisaniem posta postanowiłam poszukać w internecie opinii na jego temat i co znalazłam? Szampon jak i inne kosmetyki z tej serii są dostępne w sprzedaży internetowej w prawie trzykrotnie niższej cenie! Szampon można już kupić za niecałe 18 zł. Rozumiem, że salony fryzjerskie narzucają swoją marżę, ale nie sądziłam, że aż taką. Człowiek uczy się całe życie. Lekcja na dziś: już nigdy więcej zakupów kosmetycznych w salonach fryzjerskich! 


A czy Wy miałyście podobne doświadczenia? 
Co według Was lepiej jest kupić przez internet a nie w tradycyjny sposób? 

21 komentarzy:

  1. Ja nie wierzę w szampony, które mają zredukować wypadanie włosów :) Lepiej wspomóc się wewnętrznie albo jakieś wcierki i masaże skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, kilkakrotnie nacięłam się na takie ceny w salonie. od dawna kupuję profesjonalne kosmetyki do włosów jedynie przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że raczej każdy o tym wie :) Są salony, gdzie kosmetyki są sprzedawane po hurtowych cenach, ale to rzadkość. Zazwyczaj każdy chce zarobić, a naiwne klientki kupują ''super'' szampony fryzjerskie za kupę kasy, które są zazwyczaj chłamem - full silikonów, które tylko pozornie (wizualnie) poprawiają kondycję włosów...

    A przecież teraz jest tyle tanich i dobrych drogeryjnych produktów z fajnych składem. Albo apteczna pielęgnacja. Na pewno to jest lepszym wyborem, niż wszystkie te pseudo super fryzjerskie marki typu Matrix, Wella, Goldweel, Schwarzkopf, L'oreal...

    Przynajmniej ja się o tym przekonałam, ale też nie twierdzę, że to jest jakieś zło, bo każdemu pasuje co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, niesamowite a jednak się zdarza.

      Usuń
    2. No tak...Bo Ty jesteś taka mądralińska Pani "Bello"... Pani wszechwiedząca... Już któryś komentarz widzę na Emy blogu jak się wymądrzasz... Czytałam Twojego bloga, tam mądrością nie świecisz.

      Kasia

      Usuń
    3. Kasia na pewno nie zamierzałam się wymądrzać :) Zdziwiłam się po prostu, że Ema dała się nabić w butelkę z tą ceną kosmetyku u fryzjera i tyle ;)

      Może po prostu masz kompleksy i dlatego odbierasz w ten sposób moje wypowiedzi. Na pewno nie mają na celu moralizatorstwa.

      Usuń
  4. Ja kupuje w hurtowni fryzjerskiej preparaty do wlosow po cenie naprawde nizszej:) z tym nie mialam do czynienia, chetnie dowiem sie od Ciebie jak uzyjesz czy faktycznie cos pobudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieznam ale jak koleżanka wcześniej, nie wierzę w szampony. Co innego maski, suplementy itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam że internet pozwała nam zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam takiego, ale jestem ciekawa jak on się sprawdza, chociaż wydaje mi się że wcierki są najlepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wcierki polecasz ?

      Usuń
  8. Ja jestem wyczulona na takie chwyty i zawsze najpierw staram się sprawdzić cenę w internecie, ale trzeba też uczyć się na błędach:) teraz na pewno będziesz mniej ufna i będziesz zwracała na to uwagę.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wcierki polecasz na wypadanie włosów?

      Usuń
  9. Ja już od dawna wiem, że w salonach marża jest straszna. Zawsze jak coś mi polecają u fryzjera to zapamiętuje i patrzę na Allegro i zawsze jest taniej i to dużo nawet z przesyłką. W salonach kompletnie nie opłaca się kupować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam szampony włoskiej firmy Intercosmo, na której pracują salony Gabriel Professional :) Można na allegro dostać. Ponoć mają świetny olejek przeciw wypadaniu włosów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty (czyt. taka mądra Kobieta!) dałaś się naciąć na "super" szampon za prawie 5 dych??? No cóż, nauczka na przyszłość. Człowiek uczy się na błędach.
    Pozdrawiam
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupuję kosmetyków w salonach fryzjerskich. Dużo taniej można je dostać w hurtowniach albo choćby na Allegro. Oby spodobał Ci się ten szampon, bo wówczas wydana kasa będzie boleć mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ograniczone zaufanie do kupowania w internecie produktów do włosów - tutaj podróbki znacznie trudniej rozpoznać niż np. perfum. Najważniejsze jest zaufanie do źródła z którego kupujemy. Przez wiele lat kupowałam produkty w salonach, potem przerzuciłam się na internet i już kilka razy dostałam podróbkę (chyba nie muszę dodawać, że w większości przypadków negocjacje dot. zwrotów nie przynoszą rezultatów bo zazwyczaj sprzedawcy reagują świętym oburzeniem? Również tacy, którzy mają 3000 pozytywnych opinii na Allegro). Gdybym nie stosowała najpierw oryginalnych kosmetyków, pewnie bym się nie zorientowała (podróby są coraz lepsze i nie są równoznaczne z kosmetykami, które nam szkodzą czy nic pozytywnego nie robią). Nie twierdzę, że internet to zło, po prostu jest w nim równie dużo naciągaczy co w realu, z tym że trudniej ich czasem rozpoznać. I nie przejmuj się tym szamponem - każdy z nas daje się naciąć co pewien czas, a ten co twierdzi inaczej po prostu nie wie że jest nacinany. Nie jesteśmy wszystkiego w stanie sprawdzić i kontrolować - doby by nie starczyło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, ale kosmetyki do włosów w salonach fryzjerskich kosztują o wiele za dużo, co niekoniecznie odbija się na ich jakości. Ja zawsze kupuje takie kosmetyki przez internet, ale w sprawdzonych perfumeriach z odbiorem osobistym. Wtedy przynajmniej jest mniejsze ryzyko, że trafię na podróbkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebitka nizła...
    Zapraszam do siebie - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń